Наші магістранти зазвичай не лише навчаються, але й працюють. Їхній досвід, хоч і не такий великий, але вже випробуваний практикою, роботою з дітьми. Праця у школі зі студентських років дуже важлива у професійному становленні молодого вчителя. Студенти розуміють, що цікаво дітям, яке програмне забезпечення доцільно використовувати, як втілюються у життя нові освітні тенденції. Важливо, щоб студенти-вчителі ділилися своїми спостереженнями з викладачами та студентами молодших курсів.
У понеділок, 24 квітня, магістранти групи МІЕ22М провели методичний семінар для студентів груп МІН19Б та Інф19Б. Перша частина заходу присвячена програмному забезпеченню, яке доцільно використовувати на уроках інформатики. Доповідали Марія Величко і Софія Настусенко. Студентки ґрунтовно дослідили програмні засоби, які будуть корисними як у середній і старшій школі, так і в молодшій. Особливу увагу звернули на безплатні й онлайн-засоби. А Тетяна Попруга не лише зробила огляд програм, які можна використовувати для перевірки знань і тестування, а і провела опитування учасників семінару за допомогою засобу Kahoot!
Другу частину семінару присвячено створенню навчального відео. З’ясувалося, що не всім студентам 4-го курсу вдалося спробувати себе розробниками відеоуроків, а в магістрантів, які проходили практику і працювали у школі дистанційно, такий досвід є. Марія Величко з Тетяною Попругою порадили програмне забезпечення, яким можна скористатися для запису та монтування відео, а також розповіли як написати сценарій відеоуроку, на що звернути увагу при його розробці, показали фрагменти власних відеоуроків.
Час, відведений на семінар (а тривав він дві пари), сплив непомітно й у творчій теплій атмосфері, попри те, що частина учасників перебувала в аудиторії, інша – долучилися дистанційно.
Навчаємо і навчаємося водночас!
Інформацію надано кафедрою інформатики та інформаційних технологій