За навчальним планом магістри-математики протягом 7 тижнів – з 06 лютого по 25 березня 2023 року – виконували завдання виробничої педагогічної практики відповідно до функцій вчителя математики та інформатики, за потреби функції класного керівника учнівського колективу.

Через воєнний стан в Україні практика відбувалася у змішаному форматі, що зумовило суттєві зміни у змісті та структурі завдань, які студенти мали виконати.

Проте сучасні інформаційні технології, високий рівень підготовки студентів та велике бажання студентів самоудосконалюватися зумовили успішне виконання усіх завдань практики.

Підсумкову конференцію щодо результатів виробничої педагогічної практики магістрантів-математиків I курсу розпочала керівниця практики Л.І.Яременко, доцентка кафедри математики і методики її навчання. Людмила Іванівна насамперед привітала студентів і методистів з математики та інформатики з успішним завершенням практики та оголосила план роботи конференції.

1

Далі Людмила Іванівна проаналізувала умови практики, виконання поставлених завдань та надала слово студентам, які радо поділилися власними напрацюваннями під час педагогічної практики.

Першим виступив Ярослав В’ячеславович Левицький з доповіддю на тему: «Інтенсифікація математичної підготовки обдарованих школярів Кіровоградщини».

ЛЕВ 1ЛЕВ 2ЛЕВ 3ЛЕВ 4ЛЕВ 5ЛЕВ 6ЛЕВ 7ЛЕВ 8ЛЕВ 9

Ірина Олександрівна Леськів розповіла про основи формування стійкого інтересу старшокласників до інформатики у процесі позакласної роботи з фаху.

ЛІ 1ЛІ 2ЛІ 3ЛІ 4ЛІ 5ЛІ 6ЛІ 7ЛІ 8ЛІ 9ЛІ 10ЛІ 11ЛІ 12ЛІ 13ЛІ 14ЛІ 15ЛІ 16ЛІ 17ЛІ 18ЛІ 19

Марія Олексіївна Величко проаналізувала застосування різноманітних методів та форм роботи на уроках математики та інформатики.

В 1В 2В 3В 4

Тетяна Олегівна Попруга схарактеризувала особливості вивчення інформатики в старшій школі.

П 1П 2П 3П 4П 5П 6П 7П 8П 9П 10

У процесі обговорення запропонованих у доповідях студентів тем Єлизавета Андріївна Захватихата прокоментувала теоретичні основи та проведення позакласного заходу з математики на тему: «Об’єми тіл обертання».

З 1З 2З 3З 4

Наступним етапом підсумкової конференції стали виступи методистів практики з математики та інформатики.

Усі методисти практики одностайно схвалили діяльність студентів під час практики, відзначили їхню сумлінність і відповідальність при виконанні завдань у надскладних умовах сьогодні.

Окрім того, методист практики з інформатики Ірина Володимирівна Лупан продемонструвала колаж з фото за результатами практики.

ЛУПАН 1ЛУПАН 2ЛУПАН 3ЛУПАН 4ЛУПАН 5ЛУПАН 6ЛУПАН 7ЛУПАН 8

Студенти-математики факультету математики, природничих наук та технологій в черговий раз показали високий рівень знань, вміння працювати самостійно, вмотивованість до освітянської діяльності, здатність створювати нове та обґрунтовувати власні ідеї; зарекомендували себе як обізнану, активну, цілеспрямовану молодь, яка прагне до таких перетворень в освіті та суспільстві, які б надали молодій людині перспективи розвитку. Наші студенти вкотре довели, що є інтелектуальним осередком не тільки в Кіровоградській області, а й далеко за її межами!

Бажаємо нашим чудовим  студентам-математикам подальших успіхів та нових досягнень на освітянській ниві!

Інформацію надано кафедрою математики, природничих наук та технологій.