29 березня 2023 року на факультеті математики, природничих наук та технологій відбулася звітна онлайн-конференція з виробничої педагогічної практики, на якій студенти 4 курсу групи ХБ19Б і ПН19Б спеціальностей 014 «Середня освіта (Хімія)» та 014 «Середня освіта (Природничі науки)» презентували свої результати проходження практики.
Здобувачі освіти гідно представили матеріали практики, висловили свої враження, продемонстрували практичні уміння та навички роботи з учнями, обмінялися набутим досвідом, обговорили труднощі та проблемні моменти, які виникали у процесі роботи, здійснили самооцінку щодо сформованості професійної компетентності та готовності працювати з учнями в складних, непередбачуваних умовах сьогодення. Під час звітної конференції студенти демонстрували яскраві звітні презентації, фото- та відеофрагменти.
Результати проходження практики студентів заслухали методисти та керівники практик: докт. істор. наук, проф. Г.В.Дефорж, докт. пед. наук, проф. О.М.Трифонова, канд. пед. наук, доц. Т.О.Кравцова, канд. психол. наук, доц. С.К.Мельничук, канд. пед. наук, доц. Т.О.Форостовська.
Методисти та керівники привітали студентів із завершенням практики, наголосили на позитивних моментах.
Подані матеріали з виробничої педагогічної практики засвідчили, що студенти відповідально поставилися до виконання завдань передбачених програмою практики, провели діагностичні методичні дослідження для курсових робіт.
Усі студенти-практиканти відмітили те, що практика допомогла їм поглибити та зміцнити теоретичні знання і практичні вміння, отримати певний професійний досвід. Студенти наголосили на тому, що практика була дуже корисною, тому що вона сприяла формуванню і закріпленню інтересу до професії вчителя, а також формуванню педагогічних здібностей. Практика посприяла вихованню професійно-значущих, інтелектуальних, моральних, естетичних, рефлексивних якостей, усвідомлення необхідності в самоосвіті, вироблення творчого підходу до навчально-методичної роботи, розуміння потреби самовиховання та підвищення кваліфікації.
Студенти випробували себе у ролі вчителя, відчули переваги педагогічної професії, визначили власні професійні інтереси, переконались у психологічній готовності до педагогічної діяльності, на практиці показали здобуті в університеті теоретичні знання, а також поліпшили організаторські здібності та вміння.
Виробнича педагогічна практика, як завершальний етап теоретичної і практичної підготовки студентів, показала рівень та якість професійних знань, сформованих упродовж 4 років навчання, набутих фахових умінь та навичок.
Інформацію надано кафедрою природничих наук і методик їхнього навчання