12

Світ навколо нас змінюється, а разом з ним змінюється і бізнес-середовище! Стандарти вітчизняної освіти спроєктовані на впровадження інновацій. Базуючись на прикладах закордонного досвіду співпраці університетів і підприємств, а також вдалих вітчизняних практиках відповідної колаборації, у вищезгаданій угоді викладено основні стратегії формування діалогу між двома провідними закладами вищої освіти, що мають допомогти скорегувати наявний дисбаланс на ринку праці України.

Саме тому, в умовах глобалізації інновативність і розвиток конкурентоспроможності економіки можливо підтримувати лише за наявності якісної системи економічної освіти та високої якості людського капіталу, що стоїть в основі роботи секції економіки та менеджменту Центральноукраїнського державного університету  імені Володимира Винниченка.

Центральноукраїнський державний університет імені Володимира Винниченка є провідним ініціатором європейської освіти та найкращою платформою для її втілення! Сьогодення диктує нові правила й умови навчання та освіти в цілому, що в свою чергу повинно нівелювати кордони між закладами вищої освіти і дозволити студентам, які навчаються за освітніми програмами «Менежмент (логістика)» та «Економічна безпека» навчатися в Польщі.

Пропозицію щодо підписання угоди про співпрацю з ВШТІП Академія прикладних наук, м. Познань, Республіка Польща та Центральноукраїнським державним Університетом ім.. В.Винниченка було подано керівниками  секції економіки та менеджменту кафедри математики та методики її навчання та деканом факультету математики, природничих наук та технологій.

Угоду підписали ректор ЦДУ імені Володимира Винниченка Євген Соболь та ректор Академії прикладних наук доктор Гжегож  КОНЄЧНИ.

Активну участь в підготовці договору до підписання приймали завідувач секції економіки та менеджменту кафедри математики та методики її навчання, доктор економічних наук, професор  В.А.Панченко та професор кафедри доктор економічних наук, професор М.П.Денисенко.

Предметом Договору є співробітництво у сфері науково-освітньої, організаційної, культурної, виховної діяльності на принципах партнерства та рівноправності; формування єдиного Європейського простору вищої освіти та культурної взаємодії.

Мета та напрями співпраці стосуються розвитку вищої освіти та підняття її на новий якісний рівень підтримуючи університети на різних рівнях співпраці. Це дозволить здійснювати практичну підготовку студентів із залученням експертів до занять та навчальних тренінгів, допоможе університетам готувати студентів, що будуть готові до викликів сучасності та потреб ринку.

Основні складові угоди між Сторонами включають такі напрямки:

  • організація та координація виконання спільних наукових робіт і грантів;
  • спільне проведення наукових, науково-практичних конференцій, семінарів та інших наукових заходів;
  • спільна участь у міжнародних науково-освітніх програмах;
  • взаємне рецензування науково-дослідних робіт, кваліфікаційних робіт, навчальних посібників, статей та інших видань;
  • організація та здійснення взаємних стажувань, навчань, підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників;
  • організація та участь у програмах двостороннього та багатостороннього обміну студентами, здобувачами наукових ступенів, науково-педагогічними працівниками за підтримки польських, українських, європейських та інших міжнародних програм;
  • організація спільних виставок, проєктів у сфері підприємництва та культурно-масових заходів.

Настав саме той момент, коли активна співпраця університетів у розробці освітніх програм і профорієнтування студентів може стати найбільш взаємовигідною: заклади вищої освіти матимуть змогу здійснювати підготовку майбутніх фахівців із необхідними професійними навичками, залучатимуть студентів до навчання за оновленими програмами, презентувати реальні кар’єрні перспективи.

Матеріал підготувала доцент секції економіки та менеджменту

 кафедри математики та методики її навчання Оксана Буткевич