22–29 грудня 2022 року на кафедрі математики та методики її навчання завершилась атестація студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки, у результаті якого студентам було присвоєно кваліфікацію «Магістр освітніх, педагогічних наук за спеціалізацією «Освітні вимірювання. Гендерні студії: науковий аспект». Професіонал в галузі інформації та інформаційний аналітик».

Екзамен та захист проходили в дистанційному режимі з використанням платформи Google Classroom та з обов’язковою ідентифікацією особистості студента. Головою ЕК була доктор педагогічних наук, доцент Чередніченко Наталя Юріївна, члени ЕК доценти Ботузова Юлія Володимирівна та Яременко Людмила Іванівна, екзаменатори професор Пасічник Наталя Олексіївна, доценти Акбаш Катерина Сергіївна та Лупан Ірина Володимирівна, секретарем комісії – старший викладач Луньова Марія Валентинівна.

91

22 грудня відбувся екзамен з дисциплін професійного підготовки, а саме: конструювання, моделювання та параметризація тестів, теорія і методика навчання освітніх вимірювань, кількісні методи у соціально-поведінкових науках та науках про освіту, історія та теорія оцінювання і вимірювання в освіті, національні та міжнародні моніторингові дослідження якості освіти, основи гендерних досліджень, статистичні показники гендерної рівності, вибіркові обстеження у психології, соціології та педагогіці. Випускники якісно продемонстрували, як здійснювати статистичну обробку результатів тестування, оцінку надійності, валідності, диференційованої здатності тесту, перевірку відповідності параметрів математичної моделі тесту до реальних даних тощо.

101

29 грудня пройшов захист кваліфікаційних робіт. Тематика магістерських робіт була актуальною, різноманітною, з належним науковим рівнем, відповідала сучасному стану науки. Анастасія Пуляк проаналізувала сучасне міжнародне та вітчизняне законодавство у сфері забезпечення гендерної рівності та запобіганню гендерної дискримінації, з’ясувала пріоритетні напрями подальшого розвитку гендерного складника вищої освіти. Магістрантка здійснила термінологічний аналіз та обгрунтування ключових понять, що складають теоретико-методологічне підгрунтя дослідження формування гендерної компетентності майбутніх учителів трудового навчання та технологій. Дослідниця визначила пріоритети просування до гендерної рівності та формування гендерної компетентності в системі вищої освіти при підготовці учителів трудового навчання та технологій.

Магістрант Денис Чубчик висвітлив значущий досвід просування до гендерної рівності, який мав місце при реалізації дослідницьких проєктів з гендерної освіти протягом останнього десятиріччя, проаналізував негативний вплив на ефективність освіти «прихованого навчального плану». У кваліфікаційній роботі представлено розроблену й апробовану методику «Гендерного аналізу освітнього простору», що передбачала оцінювання за визначеними питаннями-індикаторами настінного простору в рекреаційних зонах школи та настінної наочності в навчальних приміщеннях. Основні результати дослідження виявили гендерну сегрегацію, домінування гендерних стереотипів і упереджень в освітньому просторі та в системі комунікації на уроках у закладі освіти.

Антон Буткевич визначив психолого-педагогічні передумови та методичні вимоги до організації підготовки здобувачів освіти до ЗНО на курсах ЦДУ імені Володимира Винниченка. Магістрант, враховуючи основні відомості про моделювання та параметризацію тестів засобами IRT, сконструював тестові завдання для діагностичного, поточного та підсумкового оцінювання рівня підготовки слухачів курсів до ЗНО з математики та розробив методичні рекомендації для здобувачів освіти щодо якісної підготовки до ЗНО з математики.

Артем Вернигора дослідив динаміку складових показників індексу гендерної рівності в ЄС, пояснив соціально-економічні процеси в ЄС, які вплинули на формування цих складових та комлексне значення індексу гендерної рівності в ЄС. Особливу увагу магістрант приділив освітньому блоку показників індексу гендерної рівності в ЄС, дослідив освітні процеси у контексті гендерної рівності у доступі до освіти в ЄС. Дослідник якісно продемонстрував роботу професіонала у галузі інформації,  аналітика, здатного працювати із міжнародними аналітичними звітами та базами даних.

Магістрант Резінов Артем побудував та апробував модель Раша-Мастерса результатів тестового контролю комплексу завдань сертифікації НМТ за напрямом «Математика».

Всі випускники в своїх дослідженнях ефективно використовували сучасні інформаційні технології. Магістерські роботи всіх випускників виконані за реальними завданнями.

24 січня 2023 року випускникам спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки вручили дипломи магістрів. Всіх випускників привітали ректор університету, доктор юридичних наук, професор, Заслужений діяч науки і техніки України Євген Соболь та заступниця голови Кіровоградської обласної військової адміністрації Катерина Колтунова. Вони наголосили, що пишаються випускниками, які є елітою нашої нації, і мають надію, що вони докладуть максимум зусиль для розбудови нашої держави.

Щиро вітаємо випускників! Бажаємо подальших успіхів у роботі на благо України!

Інформацію підготувала старший викладач

кафедри математики та методики її навчання

Луньова М.В.