Протягом листопада – грудня 2022 року тривало обговорення освітньо-професійної програми зі спеціальності Професійна освіта (Цифрові технології).
Проєкти освітніх програм розташовані на офіційному сайті університету:
– перший (бакалаврський) рівень вищої освіти;
– другий (магістерський) рівень вищої освіти:
В обговоренні взяли участь Бевз Анна Володимирівна, викладач Кропивницького інженерного фахового коледжу ЦНТУ; Корецький Олександр Валерійович, Web developer в компанії з розробки програмного забезпечення KopenTech; Ковальов Юрій Григорович, кандидат технічних наук, доцент кафедри фізико-математичних дисциплін Льотної академії Національного авіаційного університету; Кривошея Ростислав Вікторович, викладач математики, Кропивницький будівельний фаховий коледж; Войтович Ігор Станіславович, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри інформаційно-комунікаційних технологій та методики викладання інформатики Рівненського державного гуманітарного університету, член групи з проведення фахової експертизи стандарту вищої освіти зі спеціальності Професійна освіта (за спеціалізаціями) (наказ МОНУ №1435 від 18.11.2020); Слободяник Ольга Володимирівна, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник відділу технологій відкритого навчального середовища Інституту цифровізації освіти НАПН України; Вергун Ігор Вячеславович, Onix Systems, посада flutter developer; Мажара Олександр Васильович, вчитель фізики та інформатики, керівник STEM-центру Школи №18 КЗ "Ліцей"Науковий"; Білецький Вячеслав Вячеславович, кандидат педагогічних наук, викладач кафедри інформаційно-комунікаційних технологій та методики викладання інформатики Рівненського державного гуманітарного університету, член науково-методичної комісії (підкомісії 015 Професійна освіта (за спеціальностями)) сектору фахової передвищої освіти Науково-методичної ради МОН України (наказ МОНУ №907 від 09.07.2020).
До обговорення долучилися і здобувачі освіти, зокрема, Жерновий Артем учень Школи №18 КЗ "Ліцей"Науковий" та Залевський Андрій студент спеціальності Професійна освіта (Цифрові технології), другого (магістерського) рівня вищої освіти.
Всі фахівці висловили слушні пропозиції̈ до проєктів освітньо-професійних програм та сприяють їхньому удосконаленню у майбутньому.
Інформацію підготувала доцент О.М.Трифонова