14 листопада відбулася підсумкова конференція з пропедевтичної практики студентів спеціальності «Середня освіта (Географія)», які навчаються за освітньо-професійними програмами «Середня освіта (Географія та Мова і література (англійська))» та «Середня освіта (Географія) та краєзнавчо-туристична робота».
Пропедевтична практика з фаху проводилася у період з 31 жовтня по 04 листопада та мала на меті ознайомлення студентів із веденням шкільної документації, осмислення ними основ курсу методики навчання географії та підготовку до виконання функцій учителя географії закладів загальної середньої освіти. Студенти мали можливість поглянути на освітній процес з позиції вчителя, поринути в коло реальних професійних проблем, з якими стикається вчитель географії у своїй роботі, відвідати уроки досвідчених вчителів.
Пропедевтична практика охоплювала три модулі: організаційний, методичний та аналітичний.
При розв’язанні конкретних завдань практики студенти:
- ознайомилися зі шкільною документацією та правилами її оформлення;
- проаналізували навчальні програми з географії (в редакції 2022 р.) з метою виявлення останніх змін;
- проаналізували сайт одного із закладів середньої освіти області (особливу увагу приділили організації освітнього процесу в школі в умовах дистанційного навчання);
- відвідали онлайн-уроки географії у комунальному закладі «Ліцей «Науковий» Міської ради міста Кропивницького» та навчилися спостерігати за освітнім процесом;
- переглянули відеоуроки географії;
- проаналізували відвідані та переглянуті уроки;
- розробили власні календарно-тематичні плани та конспекти уроків географії;
- здійснили огляд науково-публіцистичної літератури, навчально-методичних ресурсів та виконали творчі індивідуальні завдання з обраної методичної теми;
- підготували звітну документацію з практики.
На підсумковій конференції студенти демонстрували результати виконання індивідуальних завдань у вигляді доповідей з презентацією за такими темами:
- Проблемне навчання на уроках географії (А.Баліцька).
- Методика організації і проведення практичних робіт на уроках географії (Н.Кушнір).
- Методика застосування групової роботи учнів на уроках географії (А.Малєєва).
- Методи та прийоми розвитку критичного мислення на уроках географії (Д.Нечай).
- Екологічне виховання на уроках географії (Д.Пасічник).
- Застосування кейс-технологій на уроках географії (Р.Швець).
- Методичні особливості онлайн-уроків географії (І.Бережна).
Пропедевтична практика з фаху дозволила студентам поглибити методичні знання й уміння, а також підготуватися до проходження виробничої (педагогічної) практики у школі вже наступного семестру.
Інформацію підготувала доцент Н.М.Маслова