27 травня на кафедрі природничих наук, хімії, географії та методик їхнього навчання у форматі зустрічі Google Meet відбувся захист курсових робіт з географії студентів спеціальності 014.07 Середня освіта (Географія), які навчаються за освітньо-професійними програмами “Середня освіта (Географія та Мова і література (англійська))” та “Середня освіта (Географія) та краєзнавчо-туристична робота”.

Виконані студентами курсові роботи представляли різні напрями географічних досліджень: фізико-географічний, демогеографічний, соціально-географічний, географо-туристичний та історико-географічний.

До захисту представили свої роботи студенти:

1. Баліцька Анна (тема: “Сучасна георелігійна ситуація в Україні”);

2. Бережна Ірина (тема: “Лісові ресурси України та Кіровоградської області”);

3. Кишко Анастасія (тема: “Лікувально-оздоровчий туризм в Україні”);

4. Кушнір Наталія (тема: “Демографічні процеси в Україні”);

5. Малєєва Анастасія (тема: “Міграційні процеси в Україні”);

6. Нечай Данило (тема: “Історико-географічні аспекти розвитку промисловості в Україні”);

7. Скорик Олена (тема: “Грязьові вулкани (вулканоїди): генеза та поширення у світі”);

8. Швець Роман (тема: “Суспільно-географічні аспекти розвитку футбольного туризму в Україні”).

Доповіді студентів були логічними та змістовними, супроводжувалися презентаціями. Кожен виступ обговорювали в загальному колі, стаили додаткові питання, відповіді на які супроводжувалися коментарями студентів та наукових керівників, обговорювали перспективи подальших досліджень.

Результати захисту продемонстрували здатність студентів орієнтуватися у світовому й національному географічному освітньо-науковому просторі, опрацьовувати різні джерела географічної інформації, ефективно та вільно передавати географічні ідеї, принципи та теорії письмовими, усними та візуальними засобами, у тому числі за допомогою інформаційних технологій. Студенти належним чином оволоділи  методикою географічних досліджень, довели здатність виконувати польові дослідження природних і суспільних об’єктів та процесів,  інтерпретувати отримані результати досліджень, застосовувати їх у професійній діяльності. Вони володіють такою надзвичайно важливою фаховою компетентністю як здатність до системного географічного мислення, критичного сприйняття інформації, розуміння, пояснення основних фізико-географічних та суспільно-географічних процесів,  уміють встановлювати географічні закономірності та причинно-наслідкові зв’язки між компонентами природи та суспільства.

Комісія у складі к.г.н., доц. Семенюк Л.Л., к.г.н., ст.викл. Зарубіної А.В., к.г.н., ст. викл. Маслової Н.М. привітала студентів із першим досвідом проведення наукових досліджень, відзначила належний рівень підготовки курсових робіт та побажала успіхів у подальшому навчанні та науковій роботі.

изображение viber 2022 05 27 20 52 45 219изображение viber 2022 05 27 20 52 44 521изображение viber 2022 05 27 20 52 43 508изображение viber 2022 05 27 20 52 42 756изображение viber 2022 05 27 20 52 42 135изображение viber 2022 05 27 20 52 41 590изображение viber 2022 05 27 20 52 40 850изображение viber 2022 05 27 20 52 39 489изображение viber 2022 05 27 20 52 38 868изображение viber 2022 05 27 20 52 38 360изображение viber 2022 05 27 20 52 37 852изображение viber 2022 05 27 20 52 37 239изображение viber 2022 05 27 20 52 35 945изображение viber 2022 05 27 20 52 34 512изображение viber 2022 05 27 20 52 33 969изображение viber 2022 05 27 20 52 33 454изображение viber 2022 05 27 20 52 32 575изображение viber 2022 05 27 20 52 31 807изображение viber 2022 05 27 20 52 30 973изображение viber 2022 05 27 20 52 29 715изображение viber 2022 05 27 20 52 28 999изображение viber 2022 05 27 20 52 27 751изображение viber 2022 05 27 20 52 26 975изображение viber 2022 05 27 20 52 26 016