13 травня 2022 року відбувся захист курсових проєктів студентів освітньої програми «Середня освіта (Інформатика та Математика)».
Студентка Софія Настусенко представила дослідження на тему «Нетрадиційні форми навчання на уроках інформатики», у якій дослідила можливості використання різноманітних онлайн платформ для організації нестандартних уроків з інформатики за умов дистанційного навчання. Її вибір зупинився на платформі Genially (https://genial.ly/ ) як ефективному інструменті створення інтерактивного вмісту. Ресурси цієї дошки підвищують продуктивність навчання. Цю платформу можна використовувати не лише для створення слайдів презентації, а й інфографіки, зображень, каталогів тощо. У рамках курсового дослідження на платформі Genially студентка створила урок-квест для знавців мови програмування Python (https://view.genial.ly/6258327e17af9f001152c080/interactive-content-kvest-gra-algorimi-i-programi ).
Студентка Анастасія Красніцька дослідила можливості організації перевернутого навчання на уроках інформатики. У процесі роботи було з’ясовано, що застосування перевернутого класу дає найкращі результати, коли тема уроку є інтегрованою з математикою. Тому було прийняте рішення розробити методичні матеріали до тем «Табличний процесор. Використання формул у Excel» та «Поняття циклу. Цикл із лічильником». Були розроблені матеріали для самостійного опрацювання учнями, конспекти уроків, дібрані відеоматеріали.
Обидві роботи характеризуються інноваційністю, мають практичну значущість, та перспективи подальших досліджень.
Підготувала Рєзіна О.В.