Відповідно до навчального плану студенти 4 курсу, які здобувають освітній рівень бакалавра за спеціальністю 014.04 Середня освіта (Математика) протягом шести тижнів проходили педагогічну практику та виконували функції вчителів математики, інформатики та класних керівників учнівських колективів.

Воєнний стан у країні та спричинена цим змішана форма проведення практики зумовили суттєві зміни в її змісті та структурі. Сучасні інформаційні технології, високий рівень підготовки студентів та велике бажання студентів самовдосконалюватися зумовили успішне виконання випускниками усіх завдань практики.

На підсумковій конференції, яка відбулася на комунікаційній платформі Meet, студенти презентували свої досягнення одногрупникам та викладачам, серед яких завідувач кафедри математики, інформатики, економіки та методик їхнього навчання Ю. В. Яременко, керівники практики – доцентки кафедри математики, інформатики, економіки та методик їхнього навчання В. В. Нічишина та Ю. В.  Ботузова, доцентки кафедри математики, статистики та інформаційних технологій О. В. Рєзіна та І. В. Лупан, доцентка кафедри педагогіки та менеджменту освіти І. П. Краснощок та доцент кафедри філософії, політології та психології С. К. Мельничук під час звітної конференції,.

Ярослав Левицький розповів про особливості підготовки уроку на тему: «Сума n перших елементів геометричної прогресії» та продемонстрував задачі підвищеної складності та інтегративного характеру.

1

Марія П’ятигора проаналізувала можливості редакторів під час підготовки до уроків та обґрунтувала їхні переваги та недоліки.

23

Єлизавета Мохур висвітлила проблему лідерства в учнівській групі та запропонувала алгоритм лідерства.

456

Вероніка Блажко розповіла про роль та місце планування виховної роботи з класним колективом у діяльності класного керівника та презентувала низку виховних заходів.

891011121314

Тетяна Попруга повідомила про можливості інтерактивних сервісів при підготовці нестандартного уроку та наголосила на перевагах сервісу Kahoot.

1617

Ірина Леськів представила власну розробку естафети на тему: «Україна в цифрах і фактах», яка демонструє патріотичну спрямованість навчання та набуває особливої актуальності в реаліях життя нашої країни.

1819

 Дар’я Гончарук підготувала повідомлення про роль теми «Алгоритми з повтореннями. Цикл із параметром» під час навчання інформатики.

20

Ірина Мулик представила розробку позакласного заходу з математики про українського математика Михайла Кравчука

2122

Ольга Фатич занурила аудиторію в процес розробки відеоуроку на тему: «Введення та виведення табличних величин».

23

Анастасія Сліпченко проаналізувала організаційні форми виховної роботи з учнями середньої школи в дистанційній освіті.

242526

Насамкінець Владислав Россочинський продемонстрував розробку виховного заходу на тему: «Спілкування – це здорово!»

Доповіді практикантів спричинили жваве обговорення.

15

Керівники практики одностайно схвалили діяльність студентів під час практики, відзначили сумлінність та відповідальність практикантів.  

         Попереду в наших студентів випускні іспити, тож бажаємо їм успіхів та чекаємо в магістратурі!