30–31 березня 2022 року на факультеті математики, природничих наук та технологій в онлайн-режимі відбувся захист виробничої (педагогічної) практики студентів І курсу другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальностей 014 Середня освіта (Природничі науки) та 014 Середня освіта. Географія та краєзнавча робота.
Педагогічну практику студенти проходили з 21 лютого по 18 березня 2022 року в закладах загальної середньої освіти міста Кропивницького та області (10–11 класи). Практика розпочалася в очному режимі, а згодом у зв’язку з упровадженням воєнного стану продовжилася в дистанційному форматі на платформі Google Classroom. Попередньо студенти були ознайомлені зі змістом завдань практики, який визначають чотири модулі: методичний, фаховий, виховний та організаційний.
Під час захисту матеріалів педагогічної практики студенти поділилися враженнями від першого тижня практики, розповіли про досвід проведених уроків та позакласних заходів зі спеціальності, продемонстрували наочність, звітували про профорієнтаційну роботу з учнями.
Практиканти визначили переваги та недоліки онлайн-навчання та дійшли висновку, що в умовах цифрового суспільства зміни в діяльності закладів освіти пов’язують передусім з упровадженням бленденгового навчання.
Наприкінці заходу керівники оголосили результати практики, привітали студентів з успішним її завершенням та зазначили, що в сучасний світ характеризується сформованим запитом на розширення практичної складової всіх рівнів освіти, збільшенням частки гнучких навичок та орієнтацією на швидкоплинні вимоги цифрового суспільства. Тож завдання педагогічної практики змінюються, а її форми вдосконалюються.