Першою думками про дистанційне навчання поділилася Надія Скляренко, студентка спеціальності Професійна освіта. Технологія виробів легкої промисловості. «Знаходячись в умовах сьогоденного карантину, ми вимушені навчатися дистанційно, зараз це є актуальним, й сучасний педагог повинен володіти методами дистанційного та змішаного навчання. Нам було запропоновано університетський сайт Moodle – там ми опрацьовували теоретичний матеріал, завантажували завдання та зразки до цих завдань, проходили тести та інше. Якщо були додаткові питання, ми з’ясовували їх із викладачами під час занять в Zoom або консультацій у Viber».

12 34

Своїми враженнями про дистанційне навчання ділиться Олександра Парфенова, студентка спеціальності Професійна освіта. Технологія виробів легкої промисловості:

«На період карантину ми опановували навчальний матеріал завдяки дистанційним формам навчання у різний спосіб, але найбільше застосовували онлайн-платформу нашого університету Moodle. Ця програма є доступною та простою у роботі.

В Moodle дуже зручно ознайомлюватися із теоретичним матеріалом у вигляді завантажених викладачем лекцій чи презентацій. Також зручно виконувати тести та надсилати виконані завдання, оскільки є можливість миттєвої взаємодії з викладачем, якщо завдання потребує доопрацювання. Під час дистанційно-карантинного навчання я намагалась максимально зосередитися над предметами, але не завжди виходило…

5

І все ж таки прийшов той день «Х» коли було потрібно зробити великий обсяг роботи, яку я щодня відкладала на «завтра» …

6

Ну от паніка, як його все встигнути!? Чому так всього багато!?

7

Випивши ромашкового чаю я заспокоїлася і взялась до роботи. Перше над чим я почала працювати це була «Методика професійного навчання». Деякий час без навчання давав про себе знати:

  1. Скласти розгорнутий конспект уроку. «– ЯК??»
  2. Розробити інструкційні та технологічні картки до теми уроку. «– ЯК, І ЩО ЦЕ ТАКЕ??»
  3. Виконати календарно-тематичне планування. «– ОГО!!!»

Але, прочитавши рекомендації та додаткові матеріали, які надав викладач у Moodle, я все ЗРОЗУМІЛА. І без проблем виконала усі завдання:

-        склала розгорнутий конспект уроку до теоретичного та практичного занять на тему: «Асортимент сучасних костюмних тканин», за зразками, які були представлені на платформі Moodle;

-        розробила інструкційні та технологічні картки до теми уроку і навіть виконала календарно-тематичне планування.

Підсумком вивчених матеріалів, які викладач Абрамова Оксана Віталіївна завантажила в електронний курс, стало написання підсумкової роботи – колоквіуму.

Далі на мене чекало виконання завдань з навчальної дисципліни «Організація проєктування та виробництва виробів легкої промисловості». Це був новий і складний предмет для нашої групи… Але знову ж таки, прочитавши всі рекомендації викладача Єжової О.В., опрацювавши лекційний матеріал на платформі Moodle, я почала розуміти який результат має вийти у підсумку.

Я почала працювати над технічним завданням та виконувала практичні роботи, обирала моделі-аналоги швейного виробу, складала матрицю конструктивно-декоративних елементів до обраного асортименту. Створювала моделі-пропозиції, виконала аналіз моделей-пропозицій, згідно додатку які надала викладач Єжова Ольга Володимирівна, що дало змогу з легкістю виконати поточне та підсумкове оцінювання.

8

Далі я взялась до вивчення та опанування матеріалу навчальної дисципліни «Конструювання виробів легкої промисловості». Тут все просто, але чомусь на це я витратила дуже багато часу. У процесі роботи ознайомлювалася з вихідними даними для проєктування одягу: виконувала вимірювання розмірних ознак, визначала власний розмір фігури, виконувала розрахунок та побудову прямої спідниці в масштабі 1:1.

«Рисунок та композиція костюма» є одним із найулюбленіших предметів нашої групи. У даному курсі я ознайомлювалась: з поняттям дизайн одягу, виконувала зображення фігури людини за пропорційними схемами та одягу, вивчала закони композиції, фантазувала та імпровізувала із завданнями на створення композиції костюму із застосуванням різних джерел інспірації, творчого джерела.

91011

І останнє над чим я почала працювати це «Виробнича практика (за профілем)». Метою було відпрацювання прийомів виготовлення та розкладки лекал, крою швейних виробів, виконання ручних та машинних швів. Слідувала усім рекомендаціям викладача Куценко Тетяни Володимирівни та успішно виготовила швейний виріб.

121314

Хочу порадити кожному студенту щоб не залишали роботу «на завтра», робіть все вчасно і тоді не доведеться «паритися»!»