Тиждень фізико-математичного факультету в 2019-2020 навчальному році припав на дію обмежувальних протиепідемічних заходів із заборони доступу до університету здобувачів всіх рівнів вищої освіти та форм навчання, а також заборони проведення та участі у масових заходах в приміщеннях та на території Центральноукраїнського державного педагогічного університету ім. В. Винниченка. Тому основний акцент було зроблено на особливості організації безперервного освітнього процесу на факультеті для його учасників y дистанційному режимі з використанням інформаційно-комунікаційних технологій з метою популяризації факультету й активізації студентського життя на карантині.

І хоча поступову зміну відчуттів окремих студентів та викладачів стосовно дистанційного навчання можна було б змалювати дружнім шаржем

1,

проте студенти різних груп факультету вирішили поділитись своїми особистими враженнями про цікаві варіанти й результати дистанційної роботи під час карантину.

Група КТ19Б

Вже пройшло два місяці як ми на карантині і цей час міг пролетіть непомітно. Ми думали, що будемо відпочивати, гуляти і займатися іншими розважальними справами, але прийшло ВОНО – ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ! І з того моменту довелося забути, що таке комп’ютерні ігри на довгий час. Але не про комп’ютер, бо його довелося використовувати кожного дня.

У першу чергу ми скачали такі програми:

  1. Viber (вайбер, вібер, вібра) — це мобільний додаток, що дозволяє дзвонити і відправляти текстові повідомлення іншим користувачам цього месенджера безкоштовно.

2

  1. Zoom – цесервіс для організації онлайн-конференцій та відеозв'язку.

3

І поринули у світ дистанційного навчання.

Спочатку було незвично, бо постійно перебували вдома і не ходили в наш улюблений університет. Але з часом ми почали звикати до цього і нам навіть сподобалось. Тому ми б хотіли показати Вам невеличкі фрагменти з нашого навчання:

4

Більшість із нас не захотіли вмикати камеру, бо соромилися показати обличчя або із-за відсутності камери.

5

Найбільше нам сподобалося складати робота в програмі LEGO Digital Designer (програма, яка дозволяє користувачам створювати моделі, використовуючи віртуальні кубики Lego, в стилі автоматизованого проектування).

6

Ми бажаємо, щоб цей карантин уже закінчився і відновився той режим життя, який був. Тому хай щастить!

7

Підготував староста групи КТ19Б, Шершень Богдан Сергійович.

Група ФА19Б

8

Дистанційне навчання -

Це останнє диво:

Сплять студенти у ці дні

Довго і щасливо.

Тут і лекції й питання,

Відео і тести!

Як цю ношу на плечах,

Нам удома нести?

З бутербродом у руках

Вайбер відкриваєм

І домашка цілой кучой

Нам на плечі вале!

Ми теорію читаєм,

Трішки практикуєм!

Й звісно всі на розслабоні,

Адже вас не чуєм!

Фотони ми вивчаєм,

Простір виміряєм,

І Ейнштейна всі ми

Люто поважаєм!

Щоби досліди усі

Вдома повторити,

Треба було в ранній час

З фізикой дружити!

Але до сесії усім

Треба поспішати,

Підтягнути всім "хвости"

Й курсові щоб здати!

Вірш до тижня факультету написала студентка групи ФА19Б Зефірова Юля Олександрівна.

Група М19Б

Почну з того, що карантин розпочався для нас, як і для всієї нашої країни, трохи неочікувано. Спершу ми не знали як буде продовжуватися навчання і взагалі, що ж буде далі. Але все-таки було цікаво дізнатися, як це, навчатися дистанційно.

Наприклад, проводити пару математичного аналізу в Zoom дуже незвично. Або ж надсилати викладачці з англійської мови аудіозапис, де ми описуємо наше перебування на карантині. Також, думаю, для нашої групи цікавими були практичні завдання з валеології, за допомогою яких ми дізнаємося більше про те, як потрібно стежити за своїм здоров'ям. А завдяки викладачам з історії, які дуже люблять свій предмет, ми змогли ще більше дізнатися про історичні події від доби Русі і практично до наших днів, адже на кожне питання семінарських занять вони хотіли почути власне нашу думку. Гадаю, для тих, хто полюбляє психологію, в методичному посібнику теж є багато цікавих думок, які нам було потрібно законспектувати. А щоб матеріал краще запам'ятався та засвоївся, в кінці кожної теми ми виконували тести.

І як же не згадати предмети нашого профілю – алгебру, геометрію і математичний аналіз. Хоча теми про теорію чисел, прямі і площини та інтегрування всіма відомими способами дещо складні для нас, оскільки ми вимушені розбиратися в них без наших найкращих викладачів, але ми впевнені, що впораємося і з цим завданням. Ми все ж таки фізмат!

Звичайно, набагато більше часу тепер ми проводимо біля комп’ютера.

9

А вже дуже хочеться «живого» спілкування, яке ми замінюємо, сподіваюсь тимчасово, відео-конференціями. Зокрема, так виглядають наші «карантинні» практичні заняття з математичного аналізу:

101

Також перебування на карантині дало нам змогу зайнятися тим, що ми відкладали «на потім». Хтось почав вивчати іноземну мову, у когось з'явилось бажання випробувати себе в малюванні. Дехто вирішив, що потрібно привести себе в форму і активно займається спортом. А для культурного збагачення кожен з нас почав читати якусь цікаву книгу, як наприклад «Робінзон Крузо» чи «Педагогічна поема» (яка, чесно кажучи, для нас, як для майбутніх учителів, дуже корисна і цікава).

З цього можна зробити висновок, що інколи нам необхідно трохи більше вільного часу, щоб зрозуміти, в чому нам потрібно вдосконалитись і як раціонально спланувати свій час. Тож бажаю успіхів і Вам у всіх Ваших починаннях!

Підготували староста групи М19Б Коваленко Анастасія Валеріївна та Ломакіна Дарина Геннадіївна.

Група ТН19Б

Як творчо реалізує себе студент нашої групи в період карантину?

Вже майже два місяці триває карантин, і звісно, всім хочеться, щоб ця ізоляція швидше закінчилась, аби повернутися до свого звичного способу життя. Це складне випробування не лише для кропивничан, країни, а й для кожної людини особисто. У тому числі і студентів. Як же реалізує себе студентство у теперішніх умовах, розповіли наші першокурсники фізико-математичного факультету:

Татарчук Анна, трудове навчання: Як я проводжу свій час? Досить організовано, чесно кажучи. Не зважаючи на обставини, я досі пишу план на новий день. Просто отримую від цього задоволення, коли поставлені цілі, підкреслюються виконаною лінією увечері. Свій день я розділяю на ту роботу, що на цей день запланувала. Це може бути і догляд за садом, і прибирання в будинку, і упорядкування світлин в альбоми, які я не могла скласти досить довгий час. Я обов’язково займаюсь зі своєю молодшою сестрою, ми пишемо і вчимось читати, робимо орігамі, малюємо, граємо в різні ігри. Я і сама навчаюсь — почала вивчати італійську он-лайн з моєю подругою і вчителем, продовжую удосконалювати англійську мову. І, авжеж, читаю книги. Багато, різних і одночасно деякі слухаю он-лайн коли, наприклад, тренуюсь або готую щось смачненьке.

11

Чернова Юлія, трудове навчання: У мене давно виникало бажання займатись рукодільництвом. Тому вирішила навчатися на вчительку трудового навчання. Зараз я присвячую улюбленій справі більше часу і саме так реалізовую свій творчий потенціал сповна. Хоч виготовленням іграшок займаюсь недовго, але вже зацікавила своєю творчістю деяких покупців. Для своїх виробів використовую тільки натуральні тканини, котрі не втрачатимуть колір при пранні і будуть безпечними для дітей. Дрібні деталі стараюсь вишивати сама. Найбільше мені подобається робити іграшки в норвезькій техніці «Тильда», хоч із поміж інших виробів вони виготовляються найдовше, до трьох днів. Характерною особливістю цих іграшок є лише два ока та відсутність міміки на обличчі. Вони не виражають ніяких емоцій. Тобто дитина граючись лялькою, сама придумує їй емоції. А ще я мрію згодом створити щось своє, якого досі ніде не було, щоб запам’ятатись іншим і стати прикладом для наслідування.

1213

Апрод Артем, трудове навчання: Мені подобається працювати з деревом. Вдома я теж цим займаюся, лобзиком випилюю, це прояв творчості. А ще це подарунок, зроблений власноруч. Найбільше мені подобається випалювати на дереві якісь малюнки.

Тож, шановні студенти, не впускайте шансу стати кращими, мудрішими, розумнішими. Час, проведений у самоізоляції обов’язково стане корисним для вашого майбутнього. І не забувайте про елементарне: щоденні спортивні вправи для підтримання організму в тонусі; елементарна особиста гігієна заради уникнення інфікування небезпечним вірусом; регулярні інтелектуальні навантаження, аби тренувати мозок і набувати нових навичок в обраній професії. Отже, станьте творцем «Успішної особистості», всі умови для цього у вас є!

Підготувала староста групи ТН19Б, Губрій Іванна Володимирівна.

Група ТН19Б-С

Ми вже тепер знаємо, що дистанційне навчання – це сукупність сучасних технологій, що забезпечують доставку інформації в інтерактивному режимі за допомогою використання ІКТ від тих хто навчає, до тих хто навчається.

На жаль з сьогоднішньою ситуацією в світі ми не можемо повноцінно контактно навчатися, тому дистанційне навчання це вихід з обставин. Завдяки ньому студентки нашої групи зможуть спокійно завершити навчальний рік, освоївши цікаві платформи, на яких виконують завдання (На урок, Мoodl, Гугл Клас та ін.) та розширюють свої знання з користування ІКТ.

Студенти нашої групи під час карантину добросовісно беруть участь в навчальних он-лайн конференціях, що проводяться викладачами, виконують всі проекти та творчі завдання. Навчання проходить цікаво, так як всі домашні справи та жителі беруть безпосередню участь в ньому.

 1415

1617

Деякі студентки не втрачають почуття гумору навіть під час дистанційного навчання.

18

Звісно, не можуть не тішити результати роботи студентів:

19202122

23242526

Підготувала староста групи ТН19Б-С, Старостенко Крістіна Сергіївна.

Група МІ18Б

Кожного дня ми старанно працюємо над завданнями, які "скидають" нам викладачі. З превеликим задоволенням нам дається будь-яке завдання, але не так просто! Використовуємо сучасні технології! Працюємо для себе!

2829

3031

Підготував староста групи МІ18Б, Левицький Ярослав В'ячеславович.

Група СТ18Б

Дистанційне навчання видалось дуже цікавим та в той же час складним для групи СТ18Б. Ми продовжуємо отримувати освіту дистанційно і це, хочу зауважити, виходить дуже весело.

32

Ось дивіться, наприклад, як один із студентів фізмату не робить перерв між навчання та намагається зробити дві речі одночасно.

33

А ось інсталяція «Математичний аналіз або прогулянка з домашнім улюбленцем».

34

А тут наочно можна побачити, що інтеграли розв’язуються лише з Божою поміччю.

35

Звісно ж нам складно навчатися але ми не втрачаємо надії і продовжуємо здобувати знання за допомогою різних чатів та програм.

Підготувала староста групи СТ18Б, Бойченко Анастасія Андріївна.

Група СТ17Б

36

По всіх усюдах ми чули новини про новий вірус та можливу епідемію. Звідусіль линули чутки про його штучне походження й таке інше. Але поки що він був десь далеко, далеко від України, тому, гадаю, багато хто сподівався, що й нас обійде боком. Та ось, як грім серед ясного неба, перші жертви з’явились і на нашій батьківщині. Потім хворих ставало дедалі більше і декілька міст, в тому числі й столиця, закрилися на карантин.

Раптово настав карантин для нашого університету, і це викликало неоднозначні, як мінімум, двоякі, відчуття. По-перше, нікому, звісно, не хотілося б захворіти на коронавірус і заразити своїх рідних, тому карантин був невідкладною і правильною мірою для запобігання масового зараження студентів. По-друге, когось, можливо, охопила радість, оскільки не треба більше вчитися і карантин став синонімом слова канікули. Але для нашої групи це було зовсім не так. Ми розуміли, що треба буде вчитися, бо учбовий план та програма нікуди не ділися.

37

А навчатися дистанційно навіть трохи складніше, ніж очно. До того ж, вдома важче підняти себе з ліжка та змусити займатися. Саме так і сталося: завдання надсилали щотижня, їх ставало більше і більше, – викладачі належним чином виконували свою роботу. Ми теж серйозно поставилися до цього, тому старанно, хоч і не відразу встигаючи, розв’язували завдання.

Також нам треба було писати реферати та готуватися до захисту курсової курсової роботи. Без живого спілкування з керівником це виявилося не так легко. Однак, ми не втрачали духу та не впадали у відчай, а сумлінно працювали. Влаштовували он-лайн конференції, виконували тести і надсилали їх викладачам. Наближається кінець семестру і ми вважаємо, що ледь-ледь, але так чи інакше ми впораємося.

Дистанційне навчання стало для нас гарним випробуванням та, мабуть, цінним досвідом на майбутнє життя.

Ми, група СТ17Б, бажаємо всім творчих успіхів, наснаги та міцного здоров'я, а ще ніколи не здаватися і працювати в тих умовах, які склалися.

Підготувала староста групи СТ17Б, Боса Анна Дмитрівна.

Група МІЕ17Б

Вже більше двох місяців ми сидимо на карантині... Авжеж дуже не вистачає спілкування з одногрупниками та викладачами. Дуже шкода, що ми потрапили в такі незвичні для нас умови, але ми продовжуємо працювати не зважаючи ні нащо . Дистанційне навчання в групі МІЕ17Б проходить досить продуктивно та «весело». Більшість студентів нашої групи плідно працюють над усіма завданнями. Звісно таке навчання не найкраще для нас, так як дуже багато матеріалу потрібно розбирати та вивчати самостійно, але викладачі створюють нам належні умови, допомагають здобувати гарні знання та досягати високих успіхів з дисциплін цього семестру. Викладачі разом з нами знайомляться з новими програмами. Хоч карантин і має свій негатив та все ж він дав нам змогу розвиватися в іншому напрямку – новітніх ІТ.

З методики організації виховної роботи (викладач Краснощок І.П.) ми працюємо над створенням конспектів для позакласних заходів в шкільному середовищі. Інна Петрівна завжди допомагає нам, корегує наші думки, мотивує, в ході виконання завдань познайомила нас з освітніми порталами, де ми мали змогу поділитися своїми розробками з вчителями усієї України.

3839

Цього семестру ми активно працюємо над лабораторними работами з бази даних (викладачі Пузікова А.В, Матяш В.О) та програмування (викладачі Присяжнюк О.В, Дроговоз Н.О.). Викладачі в онлайн-режимі приймають наші роботи, в разі необхідності консультують та допомагають.

Войналович Наталія Михайлівна (дисцпліни – елементарна математика , методика навчання математики) зареєструвала нашу групу на платформі Classroomі нам дуже зручно там працювати.

З таких дисциплін, як: економіка (викладач Пасічник Н.М.) та фінанси і кредит (викладач Корецька В.О.) ми мали змогу попрацювати на платформі ZOOM , поспілкуватися з викладачами та одногрупниками й отримати позитивні емоції.

Вікторія Олександрівна показала нам як працювати з фінансовими функціями в програмі Excel.

Наталія Олексіївна дала змогу нам пройти надзвичайно цікавий та корисний курс з економіки. За це ми отримали нагороду у вигляді сертифікатів.

4041

З одногрупниками ми дуже часто спілкуємося у Viber. Незважаючи на такі несприятливі умови, ми підтримуємо і дуже раді тому, що в таких умовах не забуваємо один одного.

Деякі з нас окремо підтримують зв'язок в онлайн-режимі за допомогою програми Zoom та дуже сподіваємося, що цей карантин скоро закінчиться, ми всі зустрінемось і нарешті обіймемося. Адже живе спілкування не можна замінити онлайн-режимом.

Дуже дякуємо нашому факультету за таких освічених та прекрасних викладачів, які не тільки дають нам знання, а ще й допомагають реалізуватися у різних видах діяльності та дають життєві поради.

Підготувала староста групи МІЕ17Б, Величко Марія Олексіївна.

Група МІЕ19М

Дистанційне навчання, не скасовує необхідність отримувати нові знання студентам групи МІЕ19М. Навчання студентів відбувається через інтерактивні навчальні матеріали, які містять інструкції, навчальний контент (відео, інтерактивні відео, текст, малюнки), самоперевірку, посилання за допомогою таких навчальних матеріалів студенти вивчають нову тему самостійно. Для питань студентів групи створений чат для спілкування, щоб стикаючись із труднощами, вони продовжували виконувати завдання. Вони мають доступ до навчальних матеріалів, використовують в роботі платформи. Студенти можуть спілкуватися з викладачем через Gmail, Viber, Skype, Facebook Messenger, Telegram, WhatsApp – в залежності від того де студент віддає перевагу спілкуванню з викладачем.

Студенти групи МІЕ19М організовують себе на дистанційному навчанні таким чином:

- Перевіряють зв'язок, налаштовують робоче місце;

   4243

- Дотримуються студентського режиму. Важливо зберегти звичний розпорядок дня. Навіть одяг повинен налаштовувати на робочу атмосферу!

     4445

- Складають розклад занять, календар. Барвистий розклад не тільки підніме настрій, але і допоможе легко зорієнтувати, з яким викладачем і в який час виходити на зв'язок. Успіх дистанційної освіти – у візуальному сприйнятті, створення для занять відповідної атмосфери. Відмічання на ньому всіх важливих дат, які допоможуть не забути про важливі події.

       4647

- Вимикають повідомлення соцмереж на час дистанційного навчання. Позбавлення від інформаційного шуму на час, поки займаються. Вимкнення повідомлень що спливають на смартфоні і комп'ютері.

4849

- Не відволікаються на домашніх тварин. Але ці дії заважають сконцентрувати на занятті.

- Періодично відпочивають від монітора. Під час занять потрібно відволіктися від комп'ютера.

       5051

Підготувала староста групи МІЕ19М, Красота Олена Миколаївна.