2021 рік
СПЕЦІАЛЬНІСТЬ 014 СЕРЕДНЯ ОСВІТА (Географія)
- Берненко А.Ф., Гелевера О.Ф. Досвід впровадження STEM-освіти в навчання географії. Стратегії інноваційного розвитку природничих дисциплін: досвід, проблеми та перспективи: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 23–25 бер. 2021 р., Кропивницький, 2021, С. 120–
- Безверхий І.О., Гелевера О.Ф. Особливості використання сільськогосподарських земель Устинівського району Кіровоградської області. Стратегії інноваційного розвитку природничих дисциплін: досвід, проблеми та перспективи: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 23–25 бер. 2021 р., Кропивницький, 2021. С. 114–
- Чухнов І.М., Семенюк Л.Л. Суспільно-географічні особливості розвитку та розміщення авіабудування в Україні. Стратегії інноваційного розвитку природничих дисциплін: досвід, проблеми та перспективи: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 23–25 бер. 2021 р., Кропивницький, 2021. С. 111–
- Мирза-Сіденко В.М., Троцький М. До питання щодо функціонального зонування території РЛП «Світловодський» (Кіровоградська область) Стратегії інноваційного розвитку природничих дисциплін: досвід, проблеми та перспективи: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 23–25 бер. 2021 р., Кропивницький, 2021. С.100–104
- Волощук М.В., Вовк В.М. Вивчення поширення радону на території Кіровоградської області з використанням Гіс-технології Стратегії інноваційного розвитку природничих дисциплін: досвід, проблеми та перспективи: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 23–25 бер. 2021 р., Кропивницький, 2021 С. 104–109
- Майстренко Р.С., Маслова Н.М. Дитяча смертність в світі та Україні: причини та територіальні відмінності. Стратегії інноваційного розвитку природничих дисциплін: досвід, проблеми та перспективи: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 23–25 бер. 2021 р., Кропивницький, 2021. С. 117–
- Стасенко К.Р., Онойко Ю.Ю. Переваги та недоліки тестового контролю в освітньому процесі в закладах загальної середньої освіти. Стратегії інноваційного розвитку природничих дисциплін: досвід, проблеми та перспективи: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 23–25 бер. 2021 р., Кропивницький, 2021С. 39-41.
СПЕЦІАЛЬНІСТЬ 014 СЕРЕДНЯ ОСВІТА (Природничі науки)
- Бохан Ю.В., Буднікова С. Порівняльна оцінка якості шампунів для волос на торгівельному ринку косметичних товарів Кіровоградщини. (15).pdf?sequence=1&isAllowed=y Проблеми та перспективи розвитку науки, освіти та суспільства в ХХІ столітті: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Полтава, 23 вересня 2021 р.). Полтава: ЦФЕНД, 2021. С.36–39
- Трифонова О.М., Канчук У.І., Садовий М.І. Створення власної сонячної панелі як альтернативного джерела енергії. Технологічна та професійна освіта: Всеукр. зб. наук. пр. студ., аспір., викл. і вчителів закл. заг. середн. осв. / за заг. ред.: М.І. Садового, О.М. Щирбула. Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021. Вип. 7. С. 57–62.
- Трифонова О.М., Коврига Д.Ю. Система домашніх дослідів з електрики та магнетизм Технологічна та професійна освіта: Всеукр. зб. наук. пр. студ., аспір., викл. і вчителів закл. заг. середн. осв. / за заг. ред.: М.І. Садового, О.М. Щирбула. Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021. Вип. 7. С. 62–67.
- Плющ В.М. Лєвша Л.І. Поняття цифрової грамотності учнів у науково-педагогічній літературі. Теоретичні та практичні аспекти формування сучасних педагогічних технологій: матер. наук.-практ. конф. 12-13 лютого 2021 р. Київ, С. 91–95.
- Плющ В.М. Начоса Н.М., Використання ментальних карт в освітньому процесі. Стратегії інноваційного розвитку природничих дисциплін: досвід, проблеми та перспективи: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 23–25 бер. 2021 р., Кропивницький, 2021. С. 36–39.
- Плющ В.М. ,Колісник А.М. Проблема якості шкільного підручника з хімії: теоретичний аспект.Стратегії інноваційного розвитку природничих дисциплін: досвід, проблеми та перспективи: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 23–25 бер. 2021 р., Кропивницький, 2021 С. 21–27.
- Плющ В.М., Лєвша Л.І. Формування цифрової компетентності учнів засобами он-лайн сервісів. Стратегії інноваційного розвитку природничих дисциплін: досвід, проблеми та перспективи: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 23–25 бер. 2021 р., Кропивницький, 2021 С. 21–27.
- Трифонова О.М., Самойленко Ю.О. Інформаційно-цифрові технології та їхня роль при навчанні природничих наук. https://www.cuspu.edu.ua/images/conferences/2021/pgf_25-26.03.21/zbirnik_2021.pdf Стратегії інноваційного розвитку природничих дисциплін: досвід, проблеми та перспективи: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 23–25 бер. 2021 р., Кропивницький, 2021 С. 36–39.
- Трифонова О.М., Дудченко О.О., Садовий М.І. Методика використання смартфонів при навчанні природничих наук. Актуальні проблеми розвитку творчої особистості майбутнього педагога в контексті інтеграції України до єдиного європейського і світового освітнього простору: матер. І Міжнар. наук.-практ. конф., 27–29 жовтня 2021 р. Глухів. С. 113–116.
- Тихонова А.С. ,Подопригора Н.В. Застосування засобів інформаційно-комунікаційних технологій в навчанні природничих дисциплін. https://www.cuspu.edu.ua/images/conferences/2021/pgf_25-26.03.21/zbirnik_2021.pdf Стратегії інноваційного розвитку природничих дисциплін: досвід, проблеми та перспективи: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 23–25 бер. 2021 р., Кропивницький, 2021 С. 53–55.
- Ляшок К.А. ,Подопригора Н.В. Активізація пізнавального інтересу учнів старшої школи у вивченні природничих наук. Стратегії інноваційного розвитку природничих дисциплін: досвід, проблеми та перспективи: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 23–25 бер. 2021 р., Кропивницький, 2021. С. 51–53.
- Подопригора Н.В. , Гулай О.В. Вивчення гальванотаксису в інтегрованому курсі «природничі науки». Актуальні проблеми природничо-математичної освіти в Україні: всеукр. наук.-практ. конф., 16–17 вер. 2021р. : збірник матеріалів. Херсон, 2021. С. 44–47.
- Ляшок К.А.,Подопригора Н.В. Активізація пізнавальної діяльності учнів засобами ігрових технологій при вивчені природничих наук. Студентський науковий вісник. Кропивницький, 2021. Вип. 24. С.185–188.
- Плющ В.М., Вербовіцька Наталія Формування навичок самоосвітньої діяльності учнів в курсі природничих наук старшої школи. Наукові записки молодих учених. Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім В.Винниченка. № 8, 2021.
- Плющ В.М.,Дудченко Олена, Йорж Аліна. Фізіологічна та біохімічна дія кофеїну на живі організми (теоретичний аспект). Наукові записки молодих учених. Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім В.Винниченка. № 8, 2021.
СПЕЦІАЛЬНІСТЬ 014 СЕРЕДНЯ ОСВІТА (Хімія)
- Терещенко О.В., Драган Р. О. Моніторинг фізико-хімічних показників якості меду. Наукові записки молодих учених. Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім В. Винниченка. №8. 2021.
- Пасенко А.М., Терещенко О.В. Використання віртуальних хімічних лабораторій для підвищення ефективності вивчення хімії. f Стратегії інноваційного розвитку природничих дисциплін: досвід, проблеми та перспективи: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 23–25 бер. 2021 р., Кропивницький, 2021. С.41–44
- Форостовська Т.О., Чуйко П.І. Дослідження адсорбції оцтової кислоти ентеросорбентами із розчинів. Стратегії інноваційного розвитку природничих дисциплін: досвід, проблеми та перспективи: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 23–25 бер. 2021 р., Кропивницький, 2021. С. 136–139
- Форостовська Т.О., Чуйко П.І., Технологія веб-квест на уроках хімії. Theoretical and empirical scientific research: concept and trends: Collection of scientific papers «ΛΌГOΣ» with Proceedings of the II International Scientific and Practical Conference (Vol. 2), Oxford-Vinnytsia: P.C. Publishing House & European Scientific Platform, 2021. Р. 97–