СУЧАСНІ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У НАВЧАННІ ФІЗИКИ В СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ

Віта Володимирівна Возна, Степан Петрович Величко

Анотація


Аналізуються окремі методичні підходи до запровадження сучасних інноваційних технологій у навчально-виховному процесі з фізики в середній школі. На конкретних прикладах узагальнюються можливості використання ІКТ з урахуванням суб’єкт-суб’єктних взаємозв’язків між учасниками такого
процесу.

Analyzed some methodological approaches to the introduction of modern innovative technologies in educational process in physics in high school. On concrete examples summarizes the possibilities of using ICT based subject-subject relationships between the participants of this process.


Повний текст:

PDF

Посилання


Атаманчук П.С. Інноваційні технології управління навчанням фізики/ П.С. Атаманчук. – Камянець-Подольський: Камянець-Подольський державний педагогічний університет, інформаційно-видавничий відділ, 1999. – 174 с.

Бугайов О.І. Комп'ютерна підтримка курсу фізики в середній школі: реальність і перспективи / О.І. Бугайов, B.C. Коваль // Фізика та астрономія в школі. -2001. - №3.

Величко С.П. Лабораторний практикум зі спецкурсу «ЕОМ у навчально-виховному процесі з фізики»/ Посібн. для студентів фіз.-мат. факультетів/С.П. Величко, Д.В. Соломенко, О.В. Слободяник/ За ред. С.П. Величка. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В.Винниченка, 2012. – 148 с.

Гайдук С.М. Оптика. Лабораторні роботи з використанням лазера і

комп’ютерних програм: Посібник для вчителів/ С.М. Гайдук/ Наук. ред. проф. С.П. Величко – 2-е вид., не перероб. – Кіровоград: ТОВ «Імена ЛТД», 2002. – 112 с.

Захарчук Т.В. Інноваційні технології навчання в сучасній школі/ Т.В. Захарчук//Освіта регіону: політологія, психологія, комунікації: Український науковий журнал / Гол. ред. В.М. Бебик. – 2011. – Т.3. – С.48.

Комп’ютерно орієнтовані засоби навчання з фізики в школі: посібник/ авт. кол.: Ю.О. Жук, О.М. Соколюк, І.В. Соколова, П.К. Соколов/ за заг. ред. Ю.О.Жука. – К.: Педагогічна думка. 2011. – 152 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.