ПРОЄКТУВАННЯ ТА РОЗРОБКА ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПАНЕЛІ ДЛЯ ВІЗУАЛІЗАЦІЇ ДАНИХ ВСТУПНОЇ КАМПАНІЇ
Анотація
Інформаційна панель (дашборд), що поєднуює візуалізацію даних, аналітичний функціонал та інтеграцію з різними джерелами інформації у зрозумілому та динамічному форматі, є одним із ключових інструментів візуалізації даних та прийняття рішень. Однак актуальною залишається проблема проєктування дашбордів. У статті описано проєктування дашборду, який дозволяє досліджувати динаміку вступної кампанії за відкритими даними ЄДЕБО у період за 2016-2024 р.р. Дашборд створено за допомогою Google Looker Studio.
Повний текст:
PDFПосилання
Yigitbasioglu O. M., Velcu O. A review of dashboards in performance management: Implications for design and research. International Journal of Accounting Information Systems. 2012. Vol. 13, no. 1. P. 41-59. DOI: https://doi.org/10.1016/j.accinf.2011.08.002 (date of access: 25.07.2025)
Реєстр суб'єктів освітньої діяльності: Кількість осіб, зарахованих на навчання. URL: https://registry.edbo.gov.ua/opendata/entrant/ (дата звернення: 25.07.2025)
Bach B., Freeman E., Abdul-Rahman A., Turkay C., Khan S., Fan Y., Chen M.. Dashboard Design Patterns. IEEE VIS conference (Oklahoma City, OK). 2022. 11 pp. DOI: https://doi.org/10.48550/arXiv.2205.00757
Msibi N. C., Mkhwanazi S., Mazibuko S. Designing Digital Dashboards for Business Performance: Principles and Evidence. 2025. 37 р. DOI:10.21203/rs.3.rs-7817897/v1
Abduldaem A., Gravell A. Principles for the design and development of dashboards: literature review. Proceedings of INTCESS. 2019. P. 1307-1316. URL: https://www.ocerints.org/intcess19_e-publication/papers/412.pdf (date of access: 25.07.2025)
Raj S., Paliwal M. Higher Education Dashboard Implementation Using Data Mining And Data Warehouse: A Review Paper. International Journal of Innovative Research in Computer Science & Technology. 2022. P.107-111. DOI: https://doi.org/10.55524/ijircst.2022.10.1.19
Park Y., Jo I. H. Development of the learning analytics dashboard to support students’ learning performance. Journal of Universal Computer Science. 2015. Vol. 21, issue 1. P. 110-133. – URL: https://www.jucs.org/jucs_21_1/development_of_the_learning/jucs_21_01_0110_0133_park.pdf
Ifenthaler D., Yau J. Y.-K. Utilising learning analytics to support study success in higher education: a systematic review. Educational Technology Research and Development. 2020. Vol. 68, no 4. P. 1961-1990. DOI: https://doi.org/10.1007/s11423-020-09788-z
Panchyshyn T., Mishchuk N., Mykhailyshyn R., Vatslavskyi O. The Use of Power BI in the Analysis and Visualization of the Results of the Admission Campaign at Lviv University. 14th International Conference on Advanced Computer Information Technologies (ACIT), Ceske Budejovice, Czech Republic, 2024, pp. 408-413, doi: 10.1109/ACIT62333.2024.10712617.
Окунькова О. О. Візуалізація даних. Від простого до складного. Вчені записки ТНУ імені В.І. Вернадського. Серія: Технічні науки, Том 33 (72). № 3, 2022. С. 61-66. DOI: https://doi.org/10.32838/2663-5941/2022.3/10
Рава А.О. Відбір засобу для розробки освітньої інформаційної панелі. Студентський науковий вісник. – Випуск 33. – Кропивницький: РВВ ЦДУ ім. В. Винниченка, 2025. С. 368-371.
Забезпечення якості педагогічної освіти у зарубіжних країнах: монографія / Авшенюк Н.М. та ін. Київ: ІПООД НАПН України, 2022. 373 с. URL: https://lib.iitta.gov.ua/733665/1/Монографія_НД_2022.pdf
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
