РОЗВИТОК «М’ЯКИХ» НАВИЧОК УЧНІВ У НАВЧАННІ ЕЛЕМЕНТІВ ТЕОРІЇ ЙМОВІРНОСТЕЙ І МАТЕМАТИЧНОЇ СТАТИСТИКИ
Анотація
У статті мова йде про формування в учнів «м’яких навичок» у навчанні елементів теорії ймовірностей та математичної статистики. Мета нашого дослідження - здійснити цілісний науковий аналіз проблеми розвитку «soft skills» та ефективних методів та засобів, завдяки яким підвищиться рівень їх сформованості. Об’єкт дослідження - розвиток soft skills у профільному навчанні математики. Предмет дослідження - дидактичні умови використання «soft skills» та їх подальшого розвитку для вивчення математичної статистики і теорії ймовірностей. До дидактичних умов, використання яких сприятиме розвитку в учнів soft skills, нами віднесено: доцільне і педагогічно виважене використання у навчанні ІКТ, використання різних прийомів інтерактивного навчання. Нами дібрано доцільні прийоми і форми інтерактивного навчання для розвитку в учнів окремих soft skills.
Повний текст:
PDFПосилання
Жалдак М. І. Стохастика : посіб. для вчителів [Електронний ресурс] / М. І. Жалдак, І. М. Біляй. – Київ : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – 304 с. – Режим доступу: http://www.ktoi.npu.edu.ua/uk/navchalni-posibnyky-ta-pidruchnyky (дата звернення: 12.11.2021).
Інноваційні інформаційно-комунікаційні технології навчання математики : навч. посіб. / Т. Г. Крамаренко, В. В. Корольський, С. О. Семеріков, С. В. Шокалюк ; наук. ред. М. І. Жалдак. – Вид. 2, перероб. і доп. – Кривий Ріг : Криворізький держ. пед. ун т, 2019. – 444 с. – Режим доступу: http://elibrary.kdpu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3315.
Інтерактивні технології навчання: Наук.-метод. посібн. /. О. І. Пометун, Л. В. Пироженко. За ред.. О. І. Пометун. – К.: Видавництво. А.С.К., 2004 – 192 с.
М’які навички [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://hr portal.ru/varticle/gibkie-navyki (дата звертання 3.10.2020).
Пометун О. І. М’які навички вчителя для міцної школи. Стан освітнього процесу в умовах викликів сьогодення : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (Дніпро, 12 лютого 2021 р). Дніпро : Міжнародний гуманітарний дослідницький центр, 2021. – С. 148 – 150.
Сейдаметова З. С. Grand Challenges: главные задачи подготовки специалистов в области компьютинга / З.С. Сейдаметова, В.А. Темненко // Новітні комп’ютерні технології : матеріали Х Міжнародної науково-технічної конференції : Севастополь, 11-14 вересня 2012 р. – К. : Мінрегіон України, 2012. – С.178-179.
Супрун О.М. Розвиток soft skills у контексті навчання іноземної мови / О.М. Супрун, Н. В. Зайцева // Збірник центру наукових публікацій «Велес» за матеріалами V міжнародної науково-практичної конференції: «Наука в епоху дисбалансів», м. Київ: збірник статей (рівень стандарту, академічний рівень). – К.: Центр наукових публікацій, 2019. – С. 52-58.
Тарасенкова Н. А. Формування «soft skills» у навчанні математики: до постановки проблеми / Н. А. Тарасенкова // Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції «Особистісно орієнтоване навчання математики : сьогодення і перспективи», м. Полтава, 19-20 листопада 2019 р. – Полтава : Астрая, 2019. – С. 22-23.
Триус Ю.В. Комбіноване навчання як інноваційна освітня технологія у вищій школі / Ю.В. Триус, І.В. Герасименко // Теорія та методика електронного навчання : збірник наукових праць. Випуск ІІІ. – Кривий Ріг : Видавничий відділ НМетАУ, 2012. – С. 299-308.
Kramarenko, T. G., Pylypenko, O.S., Zaselskiy, V.I. Prospects of using the augmented reality application in STEM-based Mathematics teaching CEUR Workshop Proceedings, 2020, 2547, pp. 130–144.
Lippman, L. H., Ryberg, R., Carney, K., Moore, A. (2015). Workforce connections: key “soft skills” that foster youth. Workforce success: toward a consensus across fields. Child Trends, Inc.
Soft skills: что это такое, примеры и способы развития [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://indigo.co.ua/blog/soft-skills-chto-eto-takoe-primery-i-sposoby-razvitiya
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.