ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК САМООСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ В КУРСІ ПРИРОДНИЧИХ НАУК СТАРШОЇ ШКОЛИ

Наталія Валеріївна Вербовіцька

Анотація


У статті проаналізовано основні підходи до визначення понять «самоосвіта» та «самостійна робота». Оскільки процес самоосвіти відбувається під час самостійної роботи учнів, обгрунтовано, що самоосвіту можна вважати метою і результатом діяльності, а самостійну роботу - засобом досягнення результату. Наголошено, що в умовах сьогодення самостійна робота учнів не забезпечує якісну реалізацію поставлених перед нею завдань оскільки має недостатню цілеспрямованість, проблемність, диференційованість і варіативність.

Повний текст:

PDF

Посилання


Базелюк І.І. Самостійна робота учнів на уроках органічної хімії. К., 1996. 91 с.

Власова О.І. Педагогічна психологія: навчальний-методичний посібник. URL: https://subject.com.ua/psychology/pedagog_psychology/36.html (дата звернення 14.11.2021).

Виготський Л.С. Педагогическая психология / Под ред. В.В. Давидова. – Т. 2. М.: Педагогика, 1991. – 480 с.

Коджаспирова Г. М. Словарь по педагогике (междисциплинарный). М.: МарТ, 2005. 308 с.

Концепція профільного навчання в старшій школі / Освітній портал Педпреса URL: http://pedpresa.com.ua/blog/kontseptsiyaprofilnoho-navchannya-u-starshij-shkoli.html (дата звернення 14.11.2021).

Коростіль Л.А. Методична система формування в учнів основної школи вмінь самоосвіти в навчанні хімії. URL: https://www.narodnaosvita.kiev.ua/?page_id=2560 (дата звернення 14.11.2021).

Маркова А.К. Психология профессионализма. М.: Гардарики, 2003. 297 с

Плющ В.М. Професійне самовдосконалення майбутніх учителів природничих дисциплін: теоретичні і методичні основи: Монографія. – Кропивницький: ТОВ «Поліграф-Сервіс», 2019 – 314 с.

Райский Б. Ф. О некоторых закономерностях процесса самообразования. Формирование у учащихся стремления к самообразованию. – Волгоград, 1976. С. 10–15.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.