ВИКОРИСТАННЯ МОБІЛЬНИХ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

Аліна Олегівна Корсун

Анотація


В статті розглянуто деякі проблеми організації процесу змішаного навчання, зокрема математики в закладах середньої освіти учнями старшої школи. Метою статті є визначення компонентів технологічної складової моделі змішаного навчання математики, що можуть бути використані під час організації навчання в закладах середньої освіти. Основною ідеєю статті є визначення мобільних засобів, які доцільно використовувати під час організації змішаного навчання при побудові персональних навчальних середовищ вчителя та учня. Розглянуто використання системи комп’ютерної математики GeoGebra при вивченні тем «Многогранники» учнями 11-го класу.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.