ДО ПОЛІТЕХНІЧНОЇ І ПРАКТИЧНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТ З ФІЗИКИ
Анотація
У статті обґрунтовано важливість та особливості використання в навчальному процесі з фізики розширення обсягу і модернізація виконання експериментальних завдань для забезпечення експериментального відтворення теоретичних основ вивчення предмету.
Повний текст:
PDFПосилання
Атутов П.Р. Концепція политехнического образования в современных условиях // Педагогіка. – 1999. - №2. – С. 17-20.
Вовкотруб В.П. Ергономічний підхід до розвитку шкільного фізичного експерименту [Монографія]. – Київ, 2002. – 280 с.
Вовкотруб В.П. Підвищення рівня практичної спрямованості робіт з вивчення фізичних основ будови і дії ЕОТ. // Наукові записки. – Випуск 66.– Серія: Педагогічні науки. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім.. В. Винниченка, 2006.- Частина 2. – 238 с. – С. 216-220.
Вовкотруб В.П. До структурування процесу виконання експериментальних завдань. // Зб. наук. праць К-Подільського державного університету: Серія: Педагогічна: Дидактики дисциплін фізико-математичної та технологічної галузей. - К-Подільський державний університет, інформаційно-видавничий відділ, 2004. – Вип.. 10. - С.16-17.
Котляров В.А., Кормачев Д.А. Использование современного оборудования для реализации принципа политехнизма в учебном процессе // Физика в школе. – 2010. - №6. – С. 55-59.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.