ВИКОРИСТАННЯ ПЕРЕВЕРНУТОГО НАВЧАННЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ З ФІЗИКИ
Анотація
В умовах, коли шкільна освіта вимушена переходити на дистанційне та змішане навчання, постає проблема добору таких технологій у навчанні фізики, які б давали можливість залучити учнів до активного засвоєння знань. Серед різних моделей змішаного навчання нами запропонована модель «перевернутого класу», яка вдало інтегрує переваги дистанційного та традиційного навчання. Визначено особливості використання такої моделі у навчанні фізики, її переваги та недоліки.
Повний текст:
PDFПосилання
Даниско О. Використання інноваційного потенціалу моделі «перевернутий клас» у процесі професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури в умовах змішаного навчання. Українська професійна освіта. 2018. №3. С.85-94.
Сальник І.В., Жабіцька І.І. Технології формування навичок самоосвітньої діяльності у процесі навчання фізики. «Наукові записки молодих учених», №6, 2020 р. [електронне видання] – Pежим доступу https://phm.cuspu.edu.ua/ojs/index.php/SNYS/article/view/1761
Bonk C.J., Graham C.R. (2006) The handbook of blended learning environments: Global perspectives, local designs. San Francisco: Jossey-Bass/Pfeiffer – p.5.
Bergmann, J., &Sams, A. (2012). Flip your classroom: Reach every student in every class every day. Eugene: International Society for Technology in Education.
Flipped Learning Network (FLN). (2014) The Four Pillars of F-L-I-P™. URL: https://flippedlearning.org/definition-of-flipped-learning/
Walvoord B. E., Anderson V. J. Effective Grading a Tool for Learning and Assessment in College. Edition. San Francisco – CA: Jossey-Bass; 2009. – 272 p.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.