КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У ВИВЧЕННІ ТРИГОНОМЕТРІЇ
Анотація
У статті розглянуто методичні особливості формування практичної математичної компетентності учнів при вивченні тригонометрії. Розглянуто основні типи задач, котрі описують приклади із реального життя, і розгляд яких на уроці підніме мотивацію та інтерес учнів до даної теми.
Повний текст:
PDFПосилання
Раков С. А. Математична освіта: компетентнісний підхід з використанням ІКТ: монографія / С. А. Раков. – Х. : Факт, 2005. – 360 с.
Ачкан В. В. Прикладні задачі як засіб формування математичних компетентностей учнів у процесі вивчення рівнянь і нерівностей в курсі алгебри та початків аналізу / В.В. Ачкан // Математика в школі. – 2009. – № 1, 2. – С. 31 – 34.
Хворостіна Ю.В., Підопригора А.В. Розвиток математичних компетентностей при розв’язуванні текстових задач. Фізико-математична освіта. 2018. Випуск 3(17). С. 94-98.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.