КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У ВИВЧЕННІ ТРИГОНОМЕТРІЇ

Ксенія Володимирівна Саєнко

Анотація


У статті розглянуто методичні особливості формування практичної математичної компетентності учнів при вивченні тригонометрії. Розглянуто основні типи задач, котрі описують приклади із реального життя, і розгляд яких на уроці підніме  мотивацію та інтерес учнів до даної теми.


Повний текст:

PDF

Посилання


Раков С. А. Математична освіта: компетентнісний підхід з використанням ІКТ: монографія / С. А. Раков. – Х. : Факт, 2005. – 360 с.

Ачкан В. В. Прикладні задачі як засіб формування математичних компетентностей учнів у процесі вивчення рівнянь і нерівностей в курсі алгебри та початків аналізу / В.В. Ачкан // Математика в школі. – 2009. – № 1, 2. – С. 31 – 34.

Хворостіна Ю.В., Підопригора А.В. Розвиток математичних компетентностей при розв’язуванні текстових задач. Фізико-математична освіта. 2018. Випуск 3(17). С. 94-98.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.