ПРОБЛЕМА ТВОРЧОСТІ ВЧИТЕЛЯ В ПЕДАГОГІЧНІЙ НАУЦІ
Анотація
Стаття присвячена такому поняттю як «педагогічна творчість», його місцю в освітньому процесі й розвитку освіти у цілому. У статті розглянуто декілька визначень педагогічної творчості, здійснено їх порівняння та визначено, який вид творчості найбільш доцільно формувати у сучасних школярів. Крім цього описано рівні розвитку творчої майстерності у педагога, з’ясована їх сутність. Обґрунтована актуальність розвитку творчості педагогів, як однієї із ключових компетентностей, розкриті науково-теоретичні аспекти та значущі тенденції розвитку педагогічної творчості як цілісного процесу професійного вдосконалення педагога, що характеризує здатність до евристичної, творчо спрямованої діяльності. Розкривається зміст формування творчої особистості педагога, як ключового елемента у формуванні творчої особистості дитини.
Повний текст:
PDFПосилання
Гур’янова О. В. Формування творчої уяви та художніх здібностей у майбутніх вчителів технологій. Наукові записки. Випуск 10. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. Частина 2. Кропивницький: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка., 2016. С. 112–115.
Маркова А. К. Психология труда учителя. Москва: Просвещение, 1993. 192 с.
Педагогічна творчість, майстерність, професіоналізм у системі підготовки освітянських кадрів: здобутки, пошуки, перспективи: монографія. [керівн. авт. кол. Н. В. Гузій]. Київ: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. 432 с.
Пєхота О. М. Освітні технології : навч.-метод. посіб. Київ: АСК, 2002. 255 с.
Рувинский Л. И. Самовоспитание личности. Москва: Мысль, 1984. 122 с.
Сисоєва С. О. Основи педагогічної творчості: Підручник. Київ: Міленіум, 2006. 344 с.
Сисоєва С. О. Підготовка вчителя до формування творчої особистості учня. Київ: Поліграфкнига, 1996. 428 с.
Сисоєва С. О., Соколова І. В. Теорія і практика вищої освіти: навч. посібник. Київ-Маріуполь, 2016. 338 с.
Сухомлинський В. О. Вибрані твори у п’яти томах. Київ: Радянська школа, 1976. Т. 1. 509 с.
Третяк Т. М. Вплив негативних чинників на реалізацію і розвиток творчого потенціалу особистості. Практична психологія та соціальна робота. 2005. № 10. С. 69–72.
Чемісова Т. С. Психологічні умови розвитку творчої компетентності вчителя у процесі професійного становлення: дис. … кандидата псих. наук: спец. 19.00.07. Київ, 2018.
Яланська С. П., Атаманчук Н. М. Проблема развития творческой компетентности педагога. Praha. Ceska republika, Nemoros, 2015. № 4, C. 67-72/
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.