ОЦІНЮВАННЯ ОСОБИСТИХ І НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕЕНЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ

Анна Олександрівна Кирилюк

Анотація


У статті аналізується формувальне оцінювання навчальних досягнень молодших школярів з фізичної культури в новій українській школі. Аргументується його комплексність і системність, оскільки воно поєднує результати педагогічного спостереження учителя за навчальною та іншими видами діяльності учнів; самооцінювання учнями власного фізичного стану й фізичної підготовленості, що відображається в спортивному портфоліо; результати учнівський діагностичних робіт (рухові тести); взаємооцінювання наслідків діяльності учнів.


Повний текст:

PDF

Посилання


Безверхня Г.В. Формування мотивації до самовдосконалення учнів загальноосвітніх шкіл засобами фізичної культури і спорту. Методичні рекомендації для вчителів фізичної культури. – Умань: УДПУ, 2003, –52 с.

Вільчковський Е.С. Система фізичного виховання молодших школярів. Навчально-методичний посібник. – К.: ІЗМН, 1998. – 232 с.

Добринський В.С. Розвиток координаційних здібностей дітей шкільного віку. Методичні рекомендації для вчителів фізичного виховання. – Луцьк: Вежа «ВДУ ім. Лесі Українки», 2003. – 32 с.

Зубалій М., Остапенко О. Мотиваційна шкала безбального оцінювання навчальних досягнень учнів з фізичної культури // Початкова школа. – 2014. – № 2. – С. 54–56.

Канівець Т.М. Основи педагогічного оцінювання: навчально-методичний посібник / Т.М.Канівець. – Ніжин: Видавець ПП Лисенко М.М., 2012. – 102 с.

Контроль у фізичному вихованні дітей, підлітків і молоді: навч.посіб./ Т.Ю. Круцевич, М.І. Воробйов, Г.В. Безверхня. – К.: Олімп. л-ра, 2011.

Лутченко Л.І., Пасічник Н.О. Основи педагогічного оцінювання: Навчально-методичний посібник. – Кіровоград: Лисенко В.Ф, 2012. – 72 с.

Москаленко Н. В. Фізичне виховання молодших школярів / Н.В. Москаленко. – Дніпропетровськ: Інновація, 2007. – 252 с.

Наказ МОН України від 23.08.2019 № 1154. Затверджено 27.08.2019. «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів другого класу». URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/novaukrschool/08/29/2-klas-nush.pdf (дата звернення: 21.10.2020).

Пасічник Н.О. Педагогічне оцінювання // Вимірювання в освіті: Підручник / За ред. О.В.Авраменко. – Кіровоград: Лисенко В.Ф., 2011. – С.11–30.

Спіцин В.В. Оцінка рівня фізичної підготовленості учнів молодших класів загальноосвітньої школи // Теорія та методика фізичного виховання. – 2014. – № 4. – С. 38–44.

Худолій О.М., Іващенко О.В., Черненко С.О. Чинники, що впливають на ефективність навчання фізичним вправам хлопчиків молодших класів // Теорія та методика фізичного виховання. – 2013. – № 1. – С. 21–26.

Щербак О.І., Софій Н.З., Бович Б.Ю. Теорія і практика оцінювання навчальних досягнень: Навчально-методичний посібник / За наук. ред. О.І.Щербак. – Івано-Франківськ, «Лілея-НВ», – 2014. – 136 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.