ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ УЧНІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ В УМОВАХ КАРАНТИНУ

Богдан Сергійович Бугайов

Анотація


В статті розглянуто один із способів реалізації дистанційного навчання у закладах середньої освіти України. Описано особливості надання навчальних відомостей учням закладів середньої освіти в залежності від типу їх сприйняття нових знань. Оскільки учні за способами сприйняття навчальних відомостей поділяються на чотири типи: аудіали, візуали, кінестетики та дискрети, то й навчальні матеріали повинні бути створені таким чином, щоб кожен учень відчував себе зануреним у процес пізнання та отримання нових знань. Під час організації дистанційного навчання математичних дисциплін також доцільним є уведення в процес навчання систем комп’ютерної математики та засобів доповненої реальності, які надають учням можливість відчути себе першовідкривачем «нових» для себе знань.


Повний текст:

PDF

Посилання


Воронкін О. С. Організація дистанційних технологій навчання на основі комп’ютерних інформаційних систем вищих навчальних закладів. Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. 2009. № 6Е. URL: http://www.nbuv.gov.ua/ejournals/vsunud/2009-6E/09vosnzu.htm (дата звернення 02.11.2020).

Колгатин А. Г., Колгатин Л. С. Педагогическая диагностика при организации самостоятельной работы студентов средствами дистанционного обучения. Информиционные технологи в образовании. 2013. № 16. С. 10–19.

Концепція розвитку дистанційної освіти в Україні : затверджено Постановою МОН України В. Г. Кременем від 20 грудня 2000р. URL: https://mon.gov.ua/ua/osvita/visha-osvita/distancijna-osvita (дата звернення 02.11.2020).

Моісєєва Ю. Ю. Дистанційне навчання: інноваційна форма вищої освіти. Актуальні проблеми економічного і соціального розвитку регіону. 2009. С. 369-372.

Половая Н. О. Дистанційне навчання як інноваційна форма освіти Грані. 2017. Т. 20. № 1. С. 27-31.

Попов В. Методичні особливості навчальних матеріалів для дистанційного навчання. Післядипломна освіта в Україні. 2009. С. 85-88.

Про затвердження Положення про дистанційне навчання : наказ Міністерства освіти і науки України від 25.04.2013 р. № 466. URL: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z0703-13 (дата звернення 02.11.2020).

Про Національну програму інформатизації : Закон України від 4 лютого 1998 р. № 74/98-ВР. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/74/98-%D0%B2%D1%80#Text (дата звернення 02.11.2020).

Технологія створення дистанційного курсу: навч. посіб. / Биков В. Ю. та ін. Київ, 2008. 324 с.

Самолюк Н., Швець М. Актуальність і проблемність дистанційного навчання. Нова педагогічна думка. 2013. № 1. С. 193-197.

Свириденко О. М. Використання особливостей репрезентативних систем студентів для успішного засвоєння інформації. Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, психологія. 2009. № 1. С. 59-62

Смирнова-Трибульская Е. Н. Основи формирования информатических ком-петентностей учителей в области дистанционного обучения : монография. Херсон : Айлант, 2007. 704 с.

Шокалюк С. В. Методичні засади комп’ютеризації самостійної роботи старшокласників у процесі вивчення програмного забезпечення математичного призначення : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02. Київ, 2010. 261 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.