МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС З ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ

Юлія Вікторівна Лещенко, Юлія Вікторівна Небога

Анотація


У статті досліджуються методологічні особливості упровадження компетентнісного підходу в освітній процес з навчальної галузі «Технології». Зокрема, звертається увага на необхідності використання як традиційних, так і новітніх (інноваційних) технологій організації навчальної діяльності учнів. Застосування адекватних методів, ефективних прийомів і засобів навчання нового покоління дає змогу учнівській молоді оволодівати спеціально-предметними і ключовими компетентностями.


Повний текст:

PDF

Посилання


Антіпова Н. П. Сутність поняття «компетентнісний підхід» в науково-педагогічній літературі. Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. 2014. Вип. 199. С. 28–32.

Гуцан Л. А. Компетентнісний підхід у сучасній освіті. Формування базових компетентностей у вихованців позашкільних навчальних закладів.. Київ: ПП «Фірма «Гранмна», 2013. С. 52–56.

Дубасенюк О. Модернізація системи освіти в Україні в умовах сучасних глобалізаційних процесів / Олександра Дубасенюк // Освітні реформи: місія, дійсність, рефлексія: монографія / За ред. Василя Кременя, Тадеуша Левовицького, Віктора Огнев’юка, Світлани Сисоєвої. Київ: ТОВ «ЕДЕЛЬВЕЙС», 2013. С. 253–262.

Заредінова Е. Р. Поняття «компетенція» і «компетентність» у контексті компетентнісного підходу в освіті. Педагогічний дискурс. 2013. Вип. 14. С. 181–185.

Ковальова Г. С., Краснянська К. А Результати ІІІ міжнародного дослідження з оцінки якості математичної і природничої освіти. Шкільні технології. 2001. № 4. С. 125.

Освітні технології: навч.-метод. посіб. / За ред. О. М. Пєхоти. Київ: А.С.К., 2003. 255 с.

Програма для ЗНЗ. Трудове навчання 5-9 кл URL: https://www.schoollife.org.ua/onovlena-programa-2017/ (дата звернення 18.04.2020).

Царенко О. М. Методологічні аспекти використання мультимедійних засобів у навчальному процесі. Науковий вісник Льотної академії. 2017. Вип. 1. С. 213–217.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.