КОМП'ЮТЕРНО ОРІЄНТОВАНІ ЗАСОБИ В УДОСКОНАЛЕННІ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ У ЛАБОРАТОРНОМУ ПРАКТИКУМІ З ФІЗИКИ

Світлана Йосипівна Хомич

Анотація


У статті доводиться, що запровадження сучасних освітніх технологій, включаючи й ІКТ, в освітній процес передбачає створення комп'ютерно орієнтованих засобів і систем навчання. При цьому до усіх засобів навчання, в тому числі і до комп’ютерних, мають застосовуватися єдині вимоги – давати можливості учням у ході навчальних досліджень виконувати як прості, так і складні завдання. Комп’ютерні засоби мають розкривати кожний окремо елемент виконання роботи, а в підсумку об’єднувати усі елементи в єдине інтегроване завдання. На завершальному етапі учень узагальнює результати дослідження, робить висновки, інтегрує елементи своєї дослідницької діяльності, що спрямоване на розвиток пізнавальної діяльності школяра.


Повний текст:

PDF

Посилання


Биков В. Ю. Інновації в організації досліджень та розробок у галузі інформаційно-комунікаційних технологій в освіті у світлі викликів ХХІ сторіччя / Актуальні проблеми психології: Зб. наук. праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. – 2019. Том VІІІ : Психологічна теорія і технологія навчання. Випуск 10. – С. 55-74.

Нова українська школа : концептуальні засади реформування середньої школи / Укладачі : Гриневич Л., Елькін О., Калашнікова С. та ін. За ред. : Грищенко М. [Ухвалено рішенням колегії МОН України від 27.10.2016]. – К., 2016. – 34 с.

Биков В. Ю. Категорії простір і середовище : особливості модельного подання та освітнього застосування / В. Ю. Биков, В. Г. Кремень [Електронний ресурс] // Теорія і практика управління соціальними системами – 2013. - № 2. – С. 3-16. – Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/1188.

Биков В. Ю., Жук Ю. О. Класифікація засобів навчання // Інформаційні технології і засоби навчання : Зб. наук. праць / ред. В. Ю. Биков, Ю. О. Жук. Київ : Атіка, 2006. С. 39-60.

Величко С. П. Розвиток системи навчального експерименту та обладнання з фізики у середній школі [науково-методичне видання] – Кіровоград : 1998. – 302 с.

Величко С. П. , Неліпович В. В. Вивчення фізичних властивостей рідких кристалів у середній загальноосвітній школі : Посібник для вчителів. – 2-е вид. доповнене. – Кіровоград : ПП «Ексклюзив-Систем», 2015. – 232 с.

Задорожна О. В. Фізика. Механіка : Дидактичний матеріал для перевірки знань курсантів вищих навчальних закладів авіаційного профілю : навчально-методичний посібник / наук. ред. С. П. Величко. – 2-е вид. – Кіровоград : Ексклюзив-Систем, 2013. – 124 с.

Гайдук С. М. Оптика. Лабораторні роботи з використанням лазера і комп’ютерних програм : Посібник для вчителів. / Наук. ред. проф. С. П. Величко. – 2-е вид., перероб. – Кіровоград : ТОВ «Імекс ЛТД», 2002. – 112 с.

Шульга С. В. Організація індивідуальної роботи студентів засобами ІКТ у підготовці та виконанні лабораторного практикуму з курсу загальної фізики (квантова фізика). / Наук. ред. : проф. С. П. Величко. – Кропивницький : ПП «Ексклюзив-Систем», 2018. – 142 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.