ПРОБЛЕМНЕ НАВЧАННЯ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ МЕТОД ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ
Анотація
У статті теоретично обґрунтовано необхідність проблематизації змісту освіти як одну з важливих умов її гуманізації, що сприяє інтелектуальному розвитку учнів старшого шкільного віку. Проблемний метод пізнавально-пошукової діяльності може слугувати засобом формування міцних і глибоких знань, логіки наукового пізнання та активізації самостійної пізнавальної діяльності старшокласників в умовах профільної освіти.
Повний текст:
PDFПосилання
Алексюк А. М. Педагогіка вищої освіти України. Історія, теорія: підручник для студентів, аспірантів та молодих викладачів вищих навч. закл. Київ: Либідь, 1998. 560 с.
Демченко М. Реалізація проблемного навчання в сучасній школі. URL: http://dspace.pnpu.edu.ua/bitstream/123456789/5697/1/Demchenko.pdf.
Мехтієва З. В. Проблемне навчання та його роль у розвитку творчого мислення студентів. Освіта.ua: вебсайт. URL: http://osvita.ua/school/lessons_summary/education/36968/.
Оконь В. Основы проблемного обучения / пер. с пол. Москва: Просвещение, 1968. 208 с.
Селевко Р. К. Современные образовательные технологии: учеб. пособие. Моск ва: Народное образование, 1998. 256 с.
Фіцула М. М. Педагогіка: навч. посіб. Київ: Академвидав, 2006. 560 с.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.