ПРОБЛЕМНЕ НАВЧАННЯ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ МЕТОД ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ

Олена Сергіївна Прудеус

Анотація


У статті теоретично обґрунтовано необхідність проблематизації змісту освіти як одну з важливих умов її гуманізації, що сприяє інтелектуальному розвитку учнів старшого шкільного віку. Проблемний метод пізнавально-пошукової діяльності може слугувати засобом формування міцних і глибоких знань, логіки наукового пізнання та активізації самостійної пізнавальної діяльності старшокласників в умовах профільної освіти.


Повний текст:

PDF

Посилання


Алексюк А. М. Педагогіка вищої освіти України. Історія, теорія: підручник для студентів, аспірантів та молодих викладачів вищих навч. закл. Київ: Либідь, 1998. 560 с.

Демченко М. Реалізація проблемного навчання в сучасній школі. URL: http://dspace.pnpu.edu.ua/bitstream/123456789/5697/1/Demchenko.pdf.

Мехтієва З. В. Проблемне навчання та його роль у розвитку творчого мислення студентів. Освіта.ua: веб­сайт. URL: http://osvita.ua/school/lessons_summary/education/36968/.

Оконь В. Основы проблемного обучения / пер. с пол. Москва: Просвещение, 1968. 208 с.

Селевко Р. К. Современные образовательные технологии: учеб. пособие. Моск­ ва: Народное образование, 1998. 256 с.

Фіцула М. М. Педагогіка: навч. посіб. Київ: Академвидав, 2006. 560 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.