ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ РОЗВИТКУ ДОСЛІДНИЦЬКИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ НА УРОКАХ З «ТЕХНОЛОГІЇ»
Анотація
У статті розглянуто використання інформаційних технологій навчання для розвитку дослідницьких здібностей учнів старшої школи. Висвітлено переваги інформаційних технологій над традиційними технологіями навчання. Розглянуто освітні цілі інформаційних технологій і завдання дослідницької діяльності, які сприяють розвитку дослідницьких здібностей учнів на уроках з «Технології».
Повний текст:
PDFПосилання
Гуревич Р. С., Кадемія М. Ю. Інформаційно-телекомунікаційні технології в навчальному процесі та наукових дослідженнях: навч. посіб. для студ пед. ВНЗ. Вінниця: ООО «Планер», 2005. 366 с.
Жалдак М. І., Лапінський В. В., Шут М. І. Комп’ютерно-орієнтовані засоби навчання математики, фізики, інформатики: посіб. для вчителів. Київ: НПУ імені М. П. Драгоманова, 2004. 182 с.
Коваль Т. І. підготовка викладачів вищої школи: інформаційні технології у педагогічній діяльності: навч.-метод. посіб. Київ: Вид. центр НЛУ, 2009. 380 с.
Колінець Г. Г. Психологічні передумови формування математичних дослідницьких здібностей у старшокласників: автореф. дис. канд. психол. наук: спец. 19.00.07. – Київ, 2000. 17 с.
Костюк Г. С. Здібності та їх розвиток у дітей. Київ: Знання, 1983. 80 с.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.