ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ УЧНІВ ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ ДО ВИБОРУ МАЙБУТНЬОЇ ПРОФЕСІЇ

Аліна Анатоліївна Білопольська, Ірина Леоніївна Царенко

Анотація


У статті розглянуто можливості шкільних предметів за напрямом «Кулінарія», які вивчаються у профільних класах, для формування готовності учнів старшого шкільного віку до самостійного вибору майбутньої професії, зміни професійної спрямованості та переорієнтації на інші види діяльності відповідно до їх індивідуальних особливостей.


Повний текст:

PDF

Посилання


Вдовченко В. В., Левченко Н. Г. Кулінарія для 11 кл.: підручник. Технологічний напрям. Технологічний профіль. Київ: Педагогічна думка, 2012. 188 с.

Климов Е А., Носкова О. Г. История психологии труда в России: учебн. пособие. Москва: МГУ, 1992. 221 с.

Конопат Н. С., Царенко О. М. Методичні аспекти профорієнтації учнів на уроках технологій. Технологічна та професійна освіта: Всеукр. збір. наук. праць студентів, аспірантів, викладачів і вчителів ЗНЗ. Кропивницький, 2017. Вип. 2. С. 28 31 с.

Конопат Н С., Царенко О М. Особливості профорієнтації учнів 10-11 кл. на уроках технологій. Технологічна та професійна освіта: Всеукр. збір. наук. праць студ., аспір. і мол. наук. Кіровоград, 2016. Вип 1. С. 35–42.

Моляко В. А. Психологічна готовність до творчої праці. – Київ: Знання УРСР, 1989. – 48 с.

Сидоренко В. К., Харламенко В. Б. Системний підхід до визначення компонентів профорієнтаційної роботи з молоддю. Науковий вісник НАУ. Київ, 2000. Вип. 30. С. 230–238.

Технології. 10-11 кл. Профільний рівень. Спеціалізація «Кулінарія». Навчальна програма закладів загальної середньої освіти, 2017. URL: https://osvita.ua/school/program/program-10-11/58970/ (дата звернення: 17.03.2020).

Тхоржевський Д. О. Методика трудового та професійного навчання: навч. посіб. Ч. 2. Київ: НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2000. 186 с.

Формирование личности старшеклассника / ред. И.Ф. Дубровиной. – Москва: Педагогика, 1989. С. 35–42.

Царенко О. М. Оцінювання результатів профорієнтаційної діяльності вчителя технологій. Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. Кропивницький: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2017. Вип. 11, ч. 3. С. 145 – 148.

Царенко О.М. Теорія і методика профорієнтаційної роботи: лекц. матер. для студ. спец.«Технологічна освіта», 2015. URL: https: // docs. google. com/viewer / (дата звернення: 17.04.2020).

Янцур М. С. Професійна орієнтація і методика профорієнтаційної роботи. Курс лекцій: навч. посіб. Київ: ВД «Слово», 2012. 464 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.