РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОЄКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА УРОКАХ ТЕХНОЛОГІЙ ЗАСОБАМИ ІКТ
Анотація
У статті розглядається застосування інформаційно-комунікаційних технологій у проєктній діяльності на уроках трудового навчання. Описано застосування графічного редактору Microsoft Paint на конструкторському етапі реалізації проєкту у техніці String Art. Описуються можливості формувати в учнів основні ключові компетентності у процесі проєктування на різних його етапах засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Учителі-практики широко застосовують інформаційно-комунікаційні технології у підготовці до уроку, самоосвіті, поширенні власного педагогічного досвіду, популяризації результатів та досягнень технологічної галузі.
Повний текст:
PDFПосилання
Бойчук В. М. Методика застосування інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці до проєктної діяльності майбутніх учителів трудового навчання / В. М. Бойчук, Р. М. Горбатюк, С. Л. Кучер // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2019. – Т. 71, № 3. – С. 137-153. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2019_71_3_12.
Гур’янова О. Застосування сучасних інформаційних технологій при підготовці майбутніх вчителів трудового навчання./ О. Гур’янова , Л. Фетько // Матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. он-лайн-інтернет конф. «Проблеми та інновації в природничо-математичній, технологічній і професійній освіті» (17-21 квітня. 2017 р.). URL: http://www.kspu.kr.ua/images/conf-2017-04/s3/3-Гурянова-Фетько-стаття.pdf.
Гуревич Р. Інтернет і його соціальні мережі в сфері освіти: напрями використання. Інформаційно-телекомунікаційні технології в сучасній освіті: досвід, проблеми, перспективи: третя між нар. наук.-практ. конф. [в 2 ч.]. – Ч.1. – Львів: ЛДУ БЖД, 2012. – С. 52-56.
Кадемія М. Ю. Інформаційно-комунікаційні технології в начальному процесі: Навчальний посібник. / М. Ю. Кадемія, І. Ю. Шахіна. – Вінниця: ТОВ «Планер», 2011. – 220 с.
Лещук Р. М. Система роботи учителя трудового навчання на основі використання інформаційно-комунікаційних технологій. URL: https://dorobok.edu.vn.ua/article/view/1616
Мелентьєв О. Б. Методика впровадження систем автоматизованого проєктування у навчальний процес/ Умань: АЛМІ, 2018 – 155 с.
Терещук А. І. Методика організації проєктної діяльності старшокласників з технологій: метод. посіб. для вчителів, навч. прогр., варіат. модулі. / А. І. Терещук, С. М. Дятленко. – К.: Літера ЛТД, 2010. – 128 с.
Шелюх О. М. Деструктивний вплив нових медіа на сучасну молодь. Інформаційно-телекомунікаційні технології в сучасній освіті: досвід, проблеми, перспективи: третя між нар. наук.-практ. конф.: [в 2 ч.]./ О. М. Шелюх, Ю. Є. Шелюх. – Ч. 1. – Львів: ЛДУ БЖД, 2012. – С. 221-225.
Yezhova, O. V., Pashkevich, K. L., & Gryn, D. V. (2019). Development of technology students’ ICT competence while teaching computer-aided fashion design. Information Technologies and Learning Tools, (73), 5.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.