МЕТОДИ ПІДСУМКОВОГО УЗАГАЛЬНЕННЯ ЗМІСТОВНОЇ ЛІНІЇ ФОРМУВАННЯ ОБЧИСЛЮВАЛЬНИХ НАВИЧОК В СТАРШІЙ ШКОЛІ

Ольга Олегівна Фертюк

Анотація


У статті висвітлюються результати огляду основних методичних прийомів проведення підсумкового узагальнення змістовної лінії формування обчислювальних навичок в старшій школі. Проведений аналіз різноманітних підходів до узагальнення і систематизації обчислень в старших класах для успішного засвоєння учнями шкільного навчального матеріалу. В статті робиться висновок про те, що узагальнення формування обчислювальних навичок в старшій школі є перспективним напрямком подальших науково-педагогічних досліджень.


Повний текст:

PDF

Посилання


Ананьев Б.Г. О преемственности в обучении / Б.Г. Ананьев // Советская педагогика. – 1953. – № 2. – С. 23–25.

Ананьев, Б. Г. О проблемах современного человекознания. – 2-е изд / Б. Г. Ананьев. – СПб.: Питер, 2001. – 272 с.

Ганелин Ш. И. Преемственность в учебно-воспитательной работе в 4-5 классах / под. ред. А. К. Бушли / Известия. Вып. 72. – М.; Л., 1955. – С. 14.

Михайленко Л. Ф. Розв‘язування текстових задач як засіб формування математичної компетентності старшокласників /Л. Ф. Михайленко, М.Б.Ковальчук // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: Зб. наук. праць. – Вип.46.– Київ-Вінниця, 2016. – С.65–69.

Раков С.А. Математична освіта: компетентнісний підхід з використанням ІКТ : монографія / С. А. Раков. – Х.: Факт, 2005. – 360 с.

Кушнір В.А., Кушнір Г.А., Ріжняк Р.Я. Інноваційні методи навчання математики // Навчально-методичний посібник. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2008. – 148 с.

Збірник задач з математики для вступників до втузів / В.К. Єгерев, В.В. Зайцев та ін.; за ред. М.І. Сканаві. – Київ: Вища школа, 1992. – 445 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.