МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ МАЙНДМЕППІНГУ ПРИ НАВЧАННІ УЧНІВ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ МЕТРИЧНИХ ЗАДАЧ
Анотація
У статті розглянуто один із методів візуалізації навчального матеріалу, а саме створення інтелект-карт. Зроблено висновок про те, що використання ментальних карт дозволяє оптимізувати процес конспектування, впливає на якість запам’ятовування інформації, надає їй особистої значущості та системності. Наведено приклад створеної інтелект-карти з теми «Куля». Подано список онлайн-додатків для створення інтелект-карт. Визначено альтернативність використання програмного майндмеппінгу, зокрема програми Freemind.
Повний текст:
PDFПосилання
Зігунова Н.Г. Використання ментальних карт як інноваційного засобу викладання математики [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://www.schoollife.org.ua/652-2019/
Позднякова Т.Є. Візуалізація та структурування інформації за допомогою ментальних карт на уроках біології: [науково-методичний посібник] / Т.Є. Позднякова. – Рівне: РОІППО, 2018. – 50 с.
Романовський О.Г. Ментальні карти як інноваційний спосіб організації інформації в навчальному процесі вищої школи [Електронний ресурс] / О.Г. Романовський, В.М. Гриньова, О.О. Резван // Інформаційні технології і засоби навчання = Information Technologies and Learning Tools : електрон. наук. фахове вид. – 2018. – Т. 64, № 2. – С. 185-196. – Режим доступу: http://repository.kpi.kharkov.ua/bitstream/KhPI-Press/36405/1/2018_Romanovskyi_Mentalni_karty.pdf
Синько Л.С. Розв’язування стереометричних задач. Посібник для учителя. / Л.С. Синько – Суми, 2011. – 190с.
Солоденко К. Огляд середовищ для створення карт знань [Електронний ресурс] / К. Солоденко. – Режим доступу: http://anews.com.ua/reg/article383
Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми // Зб. наук. пр. — Випуск 41 / Редкол. — Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2015. — 505 с.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.