ВІЗУАЛІЗАЦІЯ УЧНІВСЬКОГО ЗОШИТА ЯК ІНТЕРАКТИВНИЙ ПРИЙОМ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ У ВИВЧЕННІ ФІЗИКИ
Анотація
В статті висвітлюється зміст інтерактивних методичних прийомів організації навчальної діяльності учнів у навчанні фізики. В статті робиться висновок про те, що використання візуалізації учнівського зошита та класної дошки в процесі формування процедурних компетентностей учнів є перспективним напрямом подальших науково-педагогічних досліджень.
Повний текст:
PDFПосилання
Величко С.П. Лабораторний практикум «ЕОТ у навчально-виховному процесі з фізики»: Посібн. для студ. фіз.-мат. фак-ту / С.П. Величко, Д.В. Соменко, О.В. Слободяник: за ред.. С.П. Величка. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2012. – 176 с.
Величко С.П. Розвиток системи навчального експерименту та обладнання з фізики у середній школі [монографія] / Величко С.П. – Кіровоград, 1998. – 302 с.
Експеримент на екрані комп'ютера [монографія] /Авт. кол.: Ю.С. Жук, С.П. Величко,О.М. Соколюк та ін. За ред. Ю.С. Жука. – К.: Педагогічна думка, 2012. – 180 с.
Жалдак М.І. Комп‘ютер на уроках фізики. Посібник для вчителів / М.І. Жалдак, Ю.К. Набочук, І.Л. Семещук – Костопіль: РВП «РОСА», 2005. – 228 с.
Пометун О.І., Пироженко Л.В. Сучасні заняття: інтерактивні технології навчання. – К.: А.С.К., 2004. – 192с.
Сальник І.В. Віртуальне та реальне у навчальному фізичному експерименті старшої школи: теоретичні основи [монографія]/ І.В. Сальник. – Кіровоград: ФО-П Александрова М.В., 2015 – 324 с.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.