РОЗВИТОК ПРЕДМЕТНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ ПРИ ВИВЧЕННІ МОДУЛЯ «ТЕХНІКИ ДЕКОРАТИВНО-УЖИТКОВОГО МИСТЕЦТВА»
Анотація
Стаття присвячена проблемам формування предметних компетентностей учнів при вивченні модуля «Техніки декоративно-ужиткового мистецтва» на основі проектно-технологічної діяльності.
Проаналізовано переваги проектного методу у формуванні предметних компетентностей
Повний текст:
PDFПосилання
Державний стандарт освітньої галузі “Технологія”// Трудова підготовка в закладах освіти. -2003. -№1. – С. 3-6.
Коберник О. М. Методика організації проектно-технологічної діяльності учнів на уроках трудового навчання / О. М. Коберник, С. М. Ящук. – Умань, 2001. – 80 с.
Сергеев И. С. Как организовать проектную деятельность учащихся: Практическое пособие для работников общеобразовательных учреждений / И. С. Сергеев. – 6-е изд., испр. и доп. – М. : АРКТИ, 2008. – 80 с.
Теорія та методика навчання технологій: навч. посібник / І.П.Андрощук, І.В.Андрощук, В.В.Бербец та ін. / за заг. ред. О. Коберника. – Умань: ФОП Жовтий О.О., 2016. – 474 с.
Технології. 10-11 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. [Електронний ресурс] – 2017 – Режим доступу: https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/ navchalni-programi-dlya-10-11-klasiv.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.