МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ КОНТРОЛЮЮЧИХ ТЕСТІВ З ТЕХНОЛОГІЙ
Анотація
У статті розглянуто один з найбільш ефективних методів діагностики знань – тестування. Завдяки використанню тестування на уроках трудового навчання, можна швидко і якісно продіагностувати рівень сформованості технічної компетентності школярів. Наголошено на основних перевагах та недоліках застосування тестових технологій, а також на використанні науково обґрунтованих підходів при конструюванні тестового інструментарію. Відмічається, що параметри тесту мають задовольняти критерії теорії тестування, що визначають на основі побудови шкали оцінок і статистичним аналізом результатів апробаційного тестування. Подано перелік можливих програмних продуктів для створення та використання тестових засобів діагностики. Наведено приклад та алгоритм створення тестів в програмі Майстер-Тест.
Повний текст:
PDFПосилання
Булах, І. Є. Створюємо якісний тест: навч. посібник / І. Є. Булах, М. Р. Мруга. К.: Майстер-клас, 2006. 160 c.
Голокоз, Н. В. Використання тестових технологій на уроках української мови для підвищення якості навчальних досягнень учнів/ Н. В. Голокоз// Таврійський вісник освіти. 2013. №2(42). С. 38-41.
Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання / наук. ред. укр. видання д-р пед. наук, проф. С.Ю. Ніколаєва. К.: Ленвіт, 2003. – 273 c.
Коккота, В. А. Лингводидактическое тестирование: науч.-теор. пособие / В. А. Коккота. М.: Высш. шк., 1989. 352 c.
Кухар, Л.О. Конструювання тестів. Курс лекцій: навч. посіб. /Л.О. Кухар, В.П. Сергієнко. Луцьк, 2010. – 182 с.
Тестові технології оцінювання компетентностей учнів: посібник / за ред.. Ляшенка О.І., Жука Ю.О. К.: Видавничий дім «Сам», 2017. – 28 с.
Мастер-Тест [Електронний ресурс]. – Режим доступу http://master-test.net/uk/teacher/quiz/editor/id/150646#quiz_item_1
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.