МУЛЬТИМЕДІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ СИСТЕМ АВТОМАТИЗОВАНОГО ПРОЕКТУВАННЯ ОДЯГУ

Мирослава Анатоліївна Мартинюк, Ольга Володимирівна Єжова

Анотація


Стаття присвячена обґрунтуванню сфери застосування мультимедійних технологій навчання при вивченні САПР Грація на прикладі блузки з рукавом «летюча миша». Встановлено, що мультимедійні технології навчання становлять сукупність технічних і програмних засобів, що дають можливість користувачеві одночасно використовувати символьну, графічну, звукову, анімаційну й відеоінформацію. Обґрунтовано зміст навчання учнів 11 класу комп’ютерного проектування базової конструкції плечового виробу.


Повний текст:

PDF

Посилання


Гуржій А. М., Гуревич Р. С., Коношевський Л. Л. Коношевський. О. Л. Мультимедійні технології та засоби навчання / за ред. Гуржія А. М. Вінниця: Нілан-ЛТД, 2017. 556 с.

Гуржій А. М., Гуревич Р. С., Коношевський Л. Л. Формування професійної компетентності майбутніх учителів трудового навчання засобами інформаційно-комунікаційних технологій: [монографія]. Київ-Вінниця: ТОВ Фірма „Планер”, 2015. 464 с.

Коношевський О. Л. Індивідуалізація самостійної роботи майбутніх учителів математики засобами мультимедіа: дис. … канд. пед. наук : 13.00.04. Вінниця., 2007. 229 с.

Технології. Профільний рівень 10–11 класи. Спеціалізація «Швейна справа». Навчальна програма закладів загальної середньої освіти / А.В. Чернушич та ін. Киів: МОН, 2017. URL: https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/ navchalni-programi-dlya-10-11-klasiv (дата звернення: 19.09.2019).

Царенко О. М. Методична підготовка майбутніх учителів технологій до використання мультимедійних засобів навчання. Наукові записки. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. 2017. Т. 1. №. 11. С. 186-192.

Царенко О. М. Методологічні аспекти використання мультимедійних засобів у навчальному процесі. Наук. вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки. 2018. Вип. 4. С. 196 – 201.

Царенко О.М. Удосконалення змістового наповнення курсу «Інформаційно-технічні засоби навчання». Наукові записки КДПУ ім. В. Винниченка. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. 2015. Вип. 8. Ч. 2. С. 171–176.

Цвілик С.Д., Гаркушевський В.С., Миколайчук К.О. Вивчення можливостей мультимедійних технологій профільного навчання у старшій школі. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. 2019. Вип. 53. Вінниця.

Yezhova O.V., Pashkevich K.L., Gryn D.V. Development of technology students’ ICT competence while teaching computer-aided fashion design. Information Technologies and Learning Tools. 2019. № 73 (5). p. 15-27. doi: https://doi.org/10.33407/itlt.v73i5.2547.

Yezhova O.V., Pashkevich K.L., Manoilenko N.V. Comparative analysis of foreign models of fashion education. Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala. 2018. Vol. 10(2). p. 88-101. doi: https://doi.org/10.18662/rrem/48


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.