АКТИВІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО – ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ 10 – 11 КЛАСІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ГЕОМЕТРІЇ ЗАСОБАМИ СУЧАСНИХ ІКТ
Анотація
У статті проілюстровано важливість використання сучасних ІКТ для активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів 10-11 класів, зокрема, використання комп’ютера на уроках геометрії. Також, показано, чому в Україні недостатньо використовувати у навчальному процесі лише традиційні форми і засоби навчання. Одним із засобів, пропонується розглянути середовище GeoGebra, яка ідеально підійде для розвитку просторової уяви на уроках стереометрії.
Повний текст:
PDFПосилання
Бевз Г.П. Методика викладання математики. -К.: Вища школа, 1989. – 367 с.
Веселовська Л. Тестові завдання з геометрії з комп’ютерною підтримкою // Математика. – 2007. - №41(441) – С. 14-15.
Математика. 5 – 11 класи: навчальні програми, методичні рекомендації про викладання навчальних предметів у закладах середньої освіти у 2019/2020 навчальному році, орієнтовані вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів / Укладач Р. В. Гладковський. – Харків : Вид-во «Ранок» , 2019. – 160 с.
Хамблин Д. Формирование учебных навыков. -М.: Педагогика, 1986. – 160 с.
Яременко Ю.В. Гелевер І.Г. Використання інформаційно-комунікаційних технологій при зображенні фігур в геометрії // Наукові записки. Серія: педагогічні науки. – Кропивницький: ЦДПУ ім. В.Винниченка, 2019. – Випуск 177, Ч.ІІ. С. 172-176.
Гулівата І.О. Використання комп’ютерних програмних засобів під час навчання побудови стереометричних фігур// Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота – 2015. – Випуск 35. [Електронний ресурс]. – режим доступу: http://www.dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11639
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.