ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ПРОФОРІЄНТАЦІЇ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ
Анотація
У статті розглянуто проблему підготовки старшокласників до вибору професійного майбутнього як найважливішої справи їхньої подальшої життєдіяльності. Представлено ефективні профорієнтаційні технології, які сприяють забезпеченню основної мети професійної орієнтації сьогодення, яка полягає у формуванні людини, здатної здобувати професію з урахуванням своєї майбутньої конкурентоспроможності.
Повний текст:
PDFПосилання
Бех, І. Д. Професійна спрямованість змісту навчально–трудової діяльності школярів / І. Д. Бех, М. П. Тименко // Наукові записки ТДПУ. Серія : Педагогіка. – № 5. – 1999. – С. 15- 21.
Боровский, А. Б. Система, методов профессиональной ориентации. Основы профессиональной ориентации: учеб.-метод. пособие / А. Б. Боровский, Т. М. Потапенко, Г. В. Щекин. – К.: МЗУУП, 1993. – 164 с.
Гладкова В.М. Профорієнтація: навчальний посібник. / В.М. Гладкова. – Львів : Новий Світ. – 2000, 2007. – 160 с.
Дичківська І.М. Інноваційні педагогічні технології: навч. посібн. / Ілона Миколаївна Дичківська. – К. : Академвидав, 2004. – 352 с.
Інноваційні педагогічні технології у трудовому навчанні: навч.-метод. посіб. / за ред. О.М. Коберника, Г.В. Терещука. – Умань : СПД Жовтий, 2008. – 212 с.
Сидоренко, В. К. Наукові основи професійного самовизначення школярів / Віктор Сидоренко // Трудова підготовка в закладах освіти. – 1999. – № 1. − С.33–39. – № 2. − С.30-35. – 2000. – № 1. С. 48-53.
Царенко, О. М. Оцінювання результатів профорієнтаційної діяльності вчителя технологій / Олександр Царенко // Наукові записки. – Випуск 11. – Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. – Кропивницький : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2017. – Ч. 3 – С. 145–148.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.