УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЇ ЗНАНЬ УЧНІВ НА УРОКАХ ФІЗИКИ
Анотація
У статті розглянуто питання узагальнення і систематизації учнями навчального матеріалу на уроках фізики. Проведений аналіз різних підходів до узагальнення і систематизації знань з фізики для успішного засвоєння навчального матеріалу. Показано, що мультимедійні засоби на уроках допомагають в організації розумової діяльності учнів, яка лежить в основі встановлення істотних взаємозв’язків між явищами, що вивчаються, позитивно впливають на якість навчання.
Повний текст:
PDFПосилання
Бухлова Н. В. Діагностика і формування самоосвітньої компетентності учнів. – К. :Шкільний світ, 2006. – 127 с.
Дендеренко О. О., Шарко В. Д. Проблемне навчання як освітня інтерактивнатехнологія// Відкритий урок: Фізика. – Методична серія для вчителів. – Випуск 2. – К.:“Плеяди”, 2003. – с.4-9.
Інтерактивне навчання на уроках фізики // Упоряд. Г. Мальченко, О. Каретникова. – К.: Ред. загальнопед. газ., 2004. – 128 с.
Коршак Є. В., Коршак Н. М., Коршак Т. Є. Особливості вивчення природничих наук в умовах стандартизації освіти. / Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Стандарти загальної середньої освіти. Проблеми, пошуки, перспективи». – К.: Віпол. 1996. – 13– 14 с.
Мартиненко С. М., Хоружа Л. Л. Загальна педагогіка: Навч. посіб. - К.: МАУП, 2002. – 126 с.
Стратегія реформування освіти в Україні: рекомендації з освітньої політики. – К.: Вид-во «К.І.С.», 2003. – 25–26 с.
Фіцула М. М. Педагогіка: Навчальний посібник для студентів вищих педагогічних закладів освіти.‒ К.: Видавничий центр «Академія», 2001. – 421 с.
Фізика в школі: зб. ст. ред. Є. В. Коршак. ‒ К. Рад. шк., 1976 – 152 с.
Фізика. Нові технології навчання – Збірник наукових праць студентів і молодих науковців – Випуск 8. – Ексклюзив-Систем, 2010. – 230 с.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.