ТЕОРЕТИЧНІ ТА ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ЯК ЗАСОБИ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ ФІЗИКИ
Анотація
Повний текст:
PDFПосилання
Бузько В. Л. Реалізація міжпредметних зв’язків у процесі навчання фізики / В. Бузько, С. Величко // Наукові записки: Серія: Педагогічні науки. – Кіровоград. – 2008. – Вип. 82 (1). – С. 139-144.
Гузь В. В. Дидактичні умови формування екологічної культури старшокласників у процесі навчання предметів природничо-наукового циклу : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13. 00. 09 «Теорія навчання» / В. В. Гузь. – Київ, 2011. – 22 с.
Збірник фізичних задач і завдань екологічного змісту для основної школи / В. Д. Шарко, Н. В. Куриленко. – Херсон. – 2015. – 48 с.
Куриленко Н. В. Формування екологічної компетентності учнів основної школи у процесі навчання фізики Діагностика і формування самоосвітньої компетентності учнів. – К. :Шкільний світ, 2006. – 127 с.
Маркович Л. М. Екологічні знання як чинник гуманітаризації шкільного курсу фізики : дис.. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.02 «Теорія і методика навчання» (фізика) / Маркович Людмила Михайлівна. –Київ, 2006. – 269 с.
Шарко В. Д. Елективний курс як засіб формування екологічної компетентності учнів основної школи / В. Д. Шарко, Н. В. Куриленко // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. – 2012. – Вип. 99. – С. 127-129.
Турдикулов Э. А. Экологическое образование учащихся в процессе изучения предметов естественнонаучного цикла : (Физ. аспекты экологии) / Турдикулов Э. А. - Ташкент : Укитувчи, 1982. - 103 с.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.