ТЕОРЕТИЧНІ ТА ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ЯК ЗАСОБИ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ ФІЗИКИ

Сергій Вікторович Бородій

Анотація


У статті розглянуто питання формування екологічної компетентності учнів. Описані основні типи завдань екологічної спрямованості, наведені приклади експериментальних та теоретичних прикладних задач екологічного спрямування. На основі викладеного матеріалу зроблено висновки щодо організації процесу екологічного виховання та формування в учнів екологічної культури.

Повний текст:

PDF

Посилання


Бузько В. Л. Реалізація міжпредметних зв’язків у процесі навчання фізики / В. Бузько, С. Величко // Наукові записки: Серія: Педагогічні науки. – Кіровоград. – 2008. – Вип. 82 (1). – С. 139-144.

Гузь В. В. Дидактичні умови формування екологічної культури старшокласників у процесі навчання предметів природничо-наукового циклу : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13. 00. 09 «Теорія навчання» / В. В. Гузь. – Київ, 2011. – 22 с.

Збірник фізичних задач і завдань екологічного змісту для основної школи / В. Д. Шарко, Н. В. Куриленко. – Херсон. – 2015. – 48 с.

Куриленко Н. В. Формування екологічної компетентності учнів основної школи у процесі навчання фізики Діагностика і формування самоосвітньої компетентності учнів. – К. :Шкільний світ, 2006. – 127 с.

Маркович Л. М. Екологічні знання як чинник гуманітаризації шкільного курсу фізики : дис.. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.02 «Теорія і методика навчання» (фізика) / Маркович Людмила Михайлівна. –Київ, 2006. – 269 с.

Шарко В. Д. Елективний курс як засіб формування екологічної компетентності учнів основної школи / В. Д. Шарко, Н. В. Куриленко // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. – 2012. – Вип. 99. – С. 127-129.

Турдикулов Э. А. Экологическое образование учащихся в процессе изучения предметов естественнонаучного цикла : (Физ. аспекты экологии) / Турдикулов Э. А. - Ташкент : Укитувчи, 1982. - 103 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.