МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ВПРАВ СЕРВІСУ LEARNING APPS В НАВЧАННІ СТОХАСТИКИ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

Лідія Миколаївна Захарчева

Анотація


В статті проілюстровано проблему навчання учнів з особливими освітніми потребами стохастики. Показано переваги навчання математики за допомогою використання інтерактивних технологій. Проаналізовано можливості LearningApps при навчанні учнів стохастиці. Розроблено підбірку завдань за допомогою сервісу LearningApps для покращення результативності навчання учнів з особливими освітніми потребами. Зроблено висновок про те, що використання інтерактивних технологій робить навчання учнів з особливими освітніми потребам більш ефективним. 

Повний текст:

PDF

Посилання


Аман І. С. Інтернет-сервіс мультимедійних дидактичних вправ LearningApps / І. С. Аман [Електронний ресурс] / Режим доступу: http://internet-servisi.blogspot.com/p/learning-apps.html

Інноваційні інформаційно-комунікаційні технології навчання математики : навч. посіб. / Т. Г. Крамаренко, В. В. Корольський, С. О. Семеріков, С. В. Шокалюк; наук. ред. М. І. Жалдак. – Вид. 2, перероб. і доп. – Кривий Ріг : Криворізький держ. пед. ун-т, 2019. – 444 с.

Плоцки А. М. Стохастические задачи и прикладная направленность в обучении математике / А. М. Плоцки / Математика в школе, 1991. – №3. – С. 69-71.

Сиротенко Г. О. Сучасний урок: інтерактивні технології навчання / Г. О. Сиротенко. – Х.: Видав. гр. «Основа», 2003. – 78 с.

Шевцов А. Г. Сучасні проблеми освіти і професійної реабілітації людей з вадами здоров’я. Монографія. – К.: Соцінформ, 2004. – 200 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.