ВИВЧЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ МАРКЕТИНГУ ЯК СКЛАДОВОЇ ЧАСТИНИ РОЗДІЛУ «ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТУРИСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ» УЧНЯМИ 11 КЛАСУ

Ірина Миколаївна Батрак

Анотація


В статті розглянуто вивчення учнями 11 класу особливостей маркетингу як складової частини розділу «Основи організації туристичної діяльності» в рамках профільного навчання «Технологій» за спеціалізацією «Туристична справа». Розглянуто концептуальні підходи до застосування маркетингових технологій у галузі туризму. Охарактеризовано системи забезпечення маркетингової діяльності підприємства, особливості маркетингової діяльності в туризмі.


Повний текст:

PDF

Посилання


Будя О. П. Інноваційні напрямки розвитку маркетингу в сфері туризму і гостинності / О.П. Будя. – Житомир: Зовнішня торгівля: право та економіка, 2012. – 373 с.

Дурович А. П. Маркетинг туризма / А. П. Дурович. – Минск: Финансы, учет, 2014. – 320 с.

Забалдіна Ю. Б. Типологія регіональних ринків туристичних послуг України / Ю. Б. Забалдіна. – Київ, 2013. – 297 с.

Навчальна програма закладів загальної середньої освіти «Технології 10-11 класи. Профільний рівень. Спеціалізація «Туристична справа». – МОН України, 2017. – 28 с.

Правик Ю. М. Маркетинг туризму: підручник / Ю. М. Правик. – Київ: Знання, 2011. – 303 с.

Чудновський А. Д. Інформаційні технології управління в туризмі / А. Д. Чудновський. – М.: КНОРУС, 2015. – 195 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.