ЗАДАЧІ ІНТЕГРАТИВНОГО ЗМІСТУ ДЛЯ УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЇ МАТЕМАТИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ СТАРШОКЛАСНИКІВ
Анотація
У статті висвітлюються основні методичні прийоми узагальнення та систематизації навчальних досягнень старшокласників через застосування задач інтегративного змісту. В статті робиться висновок про доцільність застосування розв’язування задач з математики інтегративного змісту як такого, що розширює можливості учнів у пошуку розв’язання математичних задач і, цим самим, розвиває їх мислення.
Повний текст:
PDFПосилання
Выготский Л.С. Психология. – М.: ЭКСМО-Пресс, 2000. – 108 с.
Давыдов В.В. Проблемы развивающего обучения. – М.: Педагогика, 1986. – 240 с.
Зависимость обучения от типа ориентировочной деятельности / Под ред. П.Я. Гальперина и Н.Ф. Талызиной. – М.: Изд-во Моск. ун-та, 1968. – 238 с.
Кушнір В. Системний аналіз педагогічного процесу: методологічний аспект. – Кіровоград: КДПУ, 2001. – 340с.
Кушнір В., Ріжняк Р. Формування в учнів складних умінь використовувати моделювання у процесі розв’язування математичних задач інтегративного змісту // Математика в школі. – 2009. – № 5. – с. 13-17.
Кушнір В.А., Ріжняк Р.Я. Інноваційні методи навчання математики / навчально-методичний посібник. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2008. – 209 с.
Кушнір В.А., Ріжняк Р.Я. Розв’язування математичних задач інтегративного змісту засобами комп’ютерного моделювання // Математика в школі. – 2009. – № 10. – С. 34–39.
Раков С. Математична освіта: компетентнісний підхід з використанням ІКТ: Монографія. – Х.: Факт, 2005. – 360 с.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.