СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ТА УЗАГАЛЬНЕННЯ ЗНАНЬ ТА ВМІНЬ УЧНІВ ПРИ ВИВЧЕНІ РІВНЯНЬ ТА НЕРІВНОСТЕЙ ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ ЇХ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Анотація
У статті обґрунтована можливість використання систематизації та узагальнення знань і вмінь учнів зі змістової лінії рівнянь та нерівностей як засобу активізації їх пізнавальної діяльності за рахунок виділення для учнів орієнтовних основ діяльності та врахування внутрішньо предметних зв’язків у курсі алгебри.
Повний текст:
PDFПосилання
Дидактика современной школы: Пособие для учителей / Б.С.Кобзарь, Г.Ф.Кумарина, Ю.А.Кусый и др.. Под. ред.. В.А. Онищука. – К.:Рад. шк., 1987. – 351 с.
Лозова В.І., Троцько Г.В. Теоретичні основи виховання і навчання (навчальний посібник для студентів педагогічних навчальних закладів). – Харків: ХДПУ, 1997. – 338с.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.