ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ПОХІДНОЇ В ШКМ
Анотація
У статті розглянуто основні методи організації самостійної роботи учнів при вивченні похідної в шкільному курсі математики, а саме рівні самостійної продуктивної діяльності учнів. Показано приклади розв’язування задач на застосування похідної в шкільному курсі математики, а також дослідження функції та побудова її графіка, розроблено ряд вправ для самоперевірки учнів при вивченні цієї теми.
Повний текст:
PDFПосилання
Бевз Г. П. Методика викладання математики. Навчальній посібник / Бевз Григорій Петрович. – 3-те видання, доповнене і перероблене.– К.: Вища школа, 1989. – 369 с.
Мерзляк А. Г. Алгебра : підручник для 11 класу з поглибленим вивченням математики: у 2 ч. / А. Г. Мерзляк, Д. А. Номіровський, В. Б. Полонський, М. С. Якір. – Xарків: Гімназія, 2011. – Ч. 1. – 256 с.: іл.
Слепкань З.І. Методи навчання математики : підручник / З. І. Слєпкань . – 2-е вид., доп. і перероб . – Київ : Вища школа, 2006 . – 582 с.
Горделадзе Ш.Г . Збірник конкурсних задач з математики /
Ш. Г Горделадзе., М. М. Кухарчук, Ф. П. Яремчук. – Навч. Посібник.-
К.:Вища шк., 1988.-328 с.
Навчальні матеріали онлайн. Факультативи, спецкурси і спецсемінари як форми організування навчання [Електронний ресурс] // Інформаційний портал. – Режим доступу: https://pidruchniki.com/70153/pedagogika/fakultativi_spetskursi_spetsseminari_fo rmi_organizuvannya_navchannya. . – Назва з екрану. – Мова укр.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.