ПОКАЗНИКОВА ТА ЛОГАРИФМІЧНА ФУНКЦІЇ ЯК УЗАГАЛЬНЕННЯ ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ ЗМІСТОВНОЇ ЛІНІЇ В МАТЕМАТИЦІ СТАРШОЇ ШКОЛИ

Галина Анатоліївна Водзинська

Анотація


У статті висвітлюються основні методичні прийоми узагальнення функціональної лінії в шкільному курсі математики через технологію вивчення та використання взаємно обернених процесів. В статті робиться висновок про те, що використання у якості об’єкту узагальнень властивостей показникової та логарифмічної функцій при формуванні процедурних компетентностей учнів старшої школи є перспективним напрямком подальших науково-педагогічних досліджень.


Повний текст:

PDF

Посилання


Давыдов В.В. Проблемы развивающего обучения. – М.: Педагогика, 1986. – 240 с.

Кушнір В. Системний аналіз педагогічного процесу: методологічний аспект. – Кіровоград: КДПУ, 2001. – 340с.

Кушнір В., Ріжняк Р. Формування в учнів складних умінь використовувати моделювання у процесі розв’язування математичних задач інтегративного змісту // Математика в школі. – 2009. – № 5. – с. 13-17.

Кушнір В.А., Кушнір Г.А., Ріжняк Р.Я. Інноваційні методи навчання математики // Навчально-методичний посібник. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2008. – 148 с.

Кушнір В.А., Ріжняк Р.Я. Розв’язування математичних задач інтегративного змісту засобами комп’ютерного моделювання // Математика в школі. – 2009. – № 10. – С. 34–39.

Пометун О.І. Компетентнісний підхід – найважливіший орієнтир розвитку сучасної освіти // Рідна школа. – 2005. – № 1. – С. 65–69.

Пометун О.І., Пироженко Л.В. Сучасні заняття: інтерактивні технології навчання. – К.: А.С.К., 2004. – 192с.

Раков С. Математична освіта: компетентнісний підхід з використанням ІКТ: Монографія. – Х.: Факт, 2005. – 360 с.

Эрдниев П.М., Эрдниев Б.П. Укрепление дидактических единиц в обучении математике: книга для учителя / П.М. Эрдниев, Б.П. Эрдниев. – М.: Просвещение, 1986. – 255 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.