РЕАЛІЗАЦІЯ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ’ЯЗКІВ У ТРУДОВОМУ НАВЧАННІ Й ВИХОВАННІ УЧНІВ

Дмитро Олегович Арапов

Анотація


У статті розглядається проблема реалізація міжпредметних зв’язків в навчанні й вихованні учнів, що дає підстави вважати їх ефективним засобом інтегрованого навчання у школі. Основою інтегрованого навчання є знання та вміння вчителя застосовувати міжпредметні зв’язки при розробці уроків з трудового навчання. Використання знань з інших предметів для пояснення нового матеріалу сприяє активізації пізнавальної діяльності і розвитку творчого мислення учнів, забезпечує високий рівень засвоєння знань та належну мотивацію до навчання. 


Повний текст:

PDF

Посилання


Бондаренко С. Міжпредметні зв’язки процесу технології і фізичного виховання учнів старших класів // Трудова підготовка в закладах освіти / С. Бондаренко, О. Коробова – 2006. – № 4. – С. 46-48.

Климук, Л. В. Трудове навчання: обслуг. види праці : підруч. для 5 кл. загальноосвітніх навчальних закладів / Л. В. Климук, Б. М. Терещук, В. І. Туташинський. – К. : Арка, 2005. – 192 с.

Лошкарева Н. А. Межпредметные связи как средство совершенствования учебно-воспитательного процесса / Н. А. Лошкарева. – М. : МГПН, 1981. – 102 с.

Мамус, Г. М. Завдання з обслуговуючої праці 5 клас / Г. М. Мамус, О. С. Севаствинова. – Тернопіль : Астон, 2004. – 240 с.

Савченко, О. Я. Дидактика початкової школи : підруч. для студ. пед. ф-ту / О. Я. Савченко. – К. : Генеза, 2002. – 368 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.